جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام  محمودی در مراسم آغاز دوره اختبار و تثبیت طلاب جدیدالورد مدرسه علمیه مهدی موعود(ع)،

حوزه/ امتیاز نظام ما به این است که متعلق به مردم است. کسانی که با همه وجود، نظام جمهوری اسلامی، اسلام و این پرچم برافراشته را در این کشور نگه داشته‌اند، در درجه اول مردم می‌باشند.

حجت الاسلام محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به هفته بصیرت گفت: وقتی مردم در صحنه‌ای که گردانندگان آن دشمنان می‌باشند، حضور می‌یابند و حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی نشان می‌دهند، این همان بصیرت و حضور به موقع در صحنه بودن است.

مدیر مدرسه علمیه امام مهدی موعود (عج) افزود: همواره حضور مردم در همه صحنه‌ها از جمله اتفاق مهم و توطئه‌ها، می‌تواند کار را به نفع نظام و انقلاب پیش ببرد و همین حضور به موقع آن بحران بزرگ را پایان داد.

IMG_7052.jpg
وی افزود: وقایع سال ۸۸ در زمره رویدادهای حساس و مهم تاریخ انقلاب اسلامی است، که از یک سو حماسه حضور ملت در انتخابات بی سابقه ریاست جمهوری به تلخی کشیده شد و از سوی دیگر بحران پدید آمده در پی اغتشاشات و ناآرامی‌های فتنه گران و بخصوص برخی حرمت‌شکنی ها که در روز عاشورا که از ناحیه مخالفان صورت گرفت، خروش میلیونی ملت در ۹ دی، نقطه پایانی بر این بحران گذاشت.

مدیر مدرسه علمیه امام مهدی موعود (عج)، عنوان بیان داشت: البته می‌توان گفت تحولات بعد از انتخابات تا حد زیادی می‌تواند در نوع بازخوانی حوادث این سال یاری‌رسان باشد.

حجت الاسلام محمودی گفت: اکنون بعد از گذشت ۸ سال از فتنه ۸۸ ابعاد تازه‌ای از این رویداد قابل بررسی است. از یک طرف جریان بازنده انتخابات پذیرفته است که در سازوکارها و نهادهای مستقر فعالیت کند و به نوعی عملاً به نادرستی سیاست خود در زیر سوال بردن نتیجه انتخابات سال ۸۸ اعتراف کرده است.

1405697_862.jpg
مدیر مدرسه علمیه امام مهدی موعود عنوان کرد: از سوی دیگر مدیریت بحران رهبر معظم انقلاب در سال‌های پس از فتنه جلوگیری از دو قطبی شدن فضای سیاسی کشور و بازگرداندن همگان بر مسیر و مدار قانون بوده است که این اگرچه تجربه گران سنگ و پرهزینه‌ای بود، اما به هر حال در مسیر تداوم و پویایی انقلاب اسلامی حائز اهمیت است.

وی افزود: رهبر انقلاب در تحلیل ابعاد حماسه ۹ دی می‌گویند: "فتنه‌ی سال گذشته جلوهای از توطئه‌ی دشمنان بود.
حجت الاسلام محمودی ادامه داد: ایشان فرمودند «فتنه یعنی کسانی شعارهای حق را با محتوای صددرصد باطل و برای فریب دادن مردم مطرح نمایند. اما ناکام شدند. هدف از ایجاد فتنه، گمراه کردن مردم است. شما ملاحظه کنید؛ مردم ما در مقابله‌ی با فتنه، خودشان به پا خاستند».

IMG_7253.JPG
وی گفت: آن حضور مؤثر مردم در دیماه در کشور، مشت محکمی به دهان فتنه گران زد. این کار را خود مردم کردند. این حرکت - همان طوری که گویندگان و بزرگان و همه بارها گفته‌اند حرکت خودجوش بود؛ این خیلی معنا دارد؛ این نشانه‌ی این است که این مردم بیدار و هشیارند.

مدیر مدرسه علمیه امام مهدی موعود (عج) افزود: دشمنان ما باید این پیام را بگیرند. آن کسانی که خیال می‌کنند می‌توانند میان نظام و میان مردم جدایی بیندازند، ببینند و بفهمند که این نظام، نظام خود و از آن مردم است.

حجت الاسلام محمودی گفت: امتیاز نظام ما به این است که متعلق به مردم است. آن کسانی که با همه وجود نظام جمهوری اسلامی، اسلام و این پرچم برافراشته را در این کشور نگه داشته‌اند، در درجه اول مردم می‌باشند؛ دشمنان ما این را بفهمند. سردمداران دولت‌های مستکبر و در رأس آنها آمریکا علیه ملت ما حرف می‌زنند، توطئه می‌کنند، گاهی شعار می‌دهند، گاهی اظهارات مزوّرانه می‌کنند، گاهی صریحاً دشمنی می‌کنند، گاهی در لفافه می‌برند.

وی افزود: اینها همه برای این است که تحلیل درستی از مسائل ایران و شناخت درستی از ملت ایران ندارند. ملت ما ملت بیداری است.

خبرنگار: قربان اسلامی نژاد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha