جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهید سلیمانی

حوزه / معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین گفت: سردار سلیمانی مظهر غیرت و شجاعت و امید مسلمانان و مظلومان عالم بود.

حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید، اما شهادت این فرمانده بزرگ جبهه مقاومت، برای جهان اسلام ضایعه‌ای بزرگ و جبران‌ناپذیر است.

وی خاطرنشان کرد: شهادت سپهبد سلیمانی اگر چه ضایعه‌ای بزرگ است، اما خدشه‌ای در توان دفاعی کشور و جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد و آمریکابه آسانی از تبعات این اقدام ضد حقوق بشری رهایی نخواهند یافت.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: شهید سلیمانی چه زمانی که در دفاع مقدس به عنوان فرمانده شجاع، مؤمن و مخلص تلاش کرد، و چه زمانی که به عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد، اقدامات راهبردی و بزرگی برای مقاومت اسلامی انجام داد.

صفی خانی عنوان کرد: سردار سلیمانی شجاعت، شهامت، آگاهی، پیش بینی و آینده‌نگری داشت.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین گفت: سردار سلیمانی مظهر غیرت و شجاعت و امید مسلمانان جهان و مستضعفان برای سرنگونی ظالمان و ستمکاران بود.

وی ادامه داد: ایثار و گذشت، ویژگی برجسته‌ای است که به اخلاص ارتباط دارد و هر چقدر درجه اخلاص بالا رود ایثار و گذشت در انسان بروز ظهور بیشتری پیدا می‌کند؛ چه فداکاری از این بالاتر که از همه چیز خود بگذرد و خودش را فدای آزادی و رهایی انسان‌ها کند؛ شهید سلیمانی اینگونه بود.

معاون امور طلاب حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در پرتو اخلاص نمایان می‌شود بصیرت است،؛ هر چه اخلاص بیشتر باشد بصیرت بیشتر می‌شود و گرد و غبار شک و شبهه، مانع دید انسان‌های بصیر نمی‌شود؛ هر عملی که مخلصانه تر باشد خداوند بصیرت بیشتری عطا می‌کند. سردار دل‌ها از بصیرت بالایی برخوردار بود و می‌دانست که در حال حاضر وظیفه‌اش چیست و بر اساس همان به عنوان یک سرباز ولایت تا پای جان ایستاد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha