دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ نشستی به مناسبت بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی، نشست بصیرتی در مدرسه علمیه فاطمیه سراب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، نشست بصیرتی اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمیه سراب، با حضور حجت الاسلام محمد تجلایی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اردبیل، در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فاطمیه سراب، برگزار شد.

حجت الاسلام محمد تجلایی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اردبیل در این نشست، ضمن بزرگداشت حماسه ۹ دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: دشمنان انقلاب هر لحظه به فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: در سال ۲۰۲۰ میلادی، نظر دشمنان، بر این بود که نظام ساقط می‌شود و از بین می‌رود و با ترور شهید سردار سلیمانی احساس کردند که نظام ساقط و فروپاشی می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه اردبیل همچنین به مسئله یهودیت اشاره کرد و گفت: یهودیت از خارج هیچکس را نمی‌پذیرد، ۱۵ میلیون یهود در کره زمین وجود دارد که ۷ میلیون در اسرائیل و ما بقی در تمام دنیا زندگی می‌کنند.

وی ادامه داد: ۸۰ درصد ثروت جهان در دست ۳۰۰ نفر یهودی بوده و از آنجایی که آمریکا رو به افول است و از طرف دیگر چین امتیازاتش بیشتر است از نظر نیروی کار، ابزار و صنعت و … یهودیان در آینده نه چندان نزدیک احتمالاً به آنجا نیز برای سکونت می‌روند.

نشست بصیرتی در مدرسه علمیه فاطمیه سراب برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha