شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله علم الهدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین مدنی از علمای شاخص گناباد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد مقدس، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین مدنی از علمای شاخص گناباد را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

این عالم بزرگوار، عمری را در مجاهدت بصیرت آفرین در برابر انحرافات اعتقادی در جهت ارشاد مؤمنین و افشاگری‌ها از مفاسد جریان انحرافی عرفان کاذب صرف نمود و در مبارزات ارزشمند خود همواره منطقه‌ای فرهنگی را از لوث انحراف سازی های دستگاه وابسته به دشمنان غربی و استکباری اسلام نجات داد.

از دست دادن چنین عنصر دینی با برکت را به مردم متدین شهیدپرور گناباد و به بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و برای آن فقید سعید علو مراتب و غفران از درگاه حضرت احدیت مسالت می‌نمایم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد مدنی معروف به "ناشرالاسلام گنابادی" از روحانیون برجسته جنوب خراسان رضوی امروز ۱۲ دی ماه در سن ۹۰ سالگی به علت بیماری در گناباد دارفانی را وداع گفت.

لازم به ذکر است، مراسم تشییع آن مرحوم فردا در شهرستان گناباد برگزار می‌شود و همچنین به همین مناسبت فردا در این شهر عزای عمومی اعلام شده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha