چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تبریز

حوزه/ حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی به‌مناسبت روز مقاومت بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی به مناسبت روز مقاومت بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

دومین سالگرد سردار سپاه اسلام و سیدالشهدای محور مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهیدش که سال‌های عمر پربرکت خود را در راه دفاع از این مرز و بوم، آزادی خواهی و حمایت از مظلومان جهان سپری کرده است به محضر شریف بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه و رهبر شجاع و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی و ملت بزرگ و غیور ایران اسلامی و تمام ملت‌های آزاده جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نمائیم.

شهید سلیمانی که به حق مرد میدان در همه جبهه‌ها بود، بهترین الگو و اسوه برای ما در عرصه‌های مختلف به ویژه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌، دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالمان و زورگویان است که از دوران دفاع مقدس تا لحظه شهادت در میدان‌های مختلف مجاهدت کرد و عهدی که با خدای خود بسته بود را به راستی جامه عمل پوشاند و ندای آزادی خواهی و جهاد در راه حق را شعار بدون مرز و با نگاهی انسانی در کل جهان گستراند؛ اعتقاد و مشی و منشی که او را به شخصیت بین‌المللی مقاومت مبدل کرد. و برای همیشه در دل‌های مظلومان و مستضعفان عالم جاودانه ماند.

اکنون که دو سال از شهادت سردار دل‌ها و مجاهد همرزم ایشان شهید ابومهدی المهندس می‌گذرد، هر روز چهره ننگین استکبار بیش از پیش بر همگان روشن می‌شود. و قاتلان ایشان در زباله دان تاریخ جای گرفتند و چراغ پرفروغ شهادت مظلومانه ایشان متلألو تر از همیشه نورافشانی می‌کند.

بی شک خون به ناحق ریخته شهید سلیمانی به دست دشمنان کوردل و تروریست‌های غاصب که فرهنگ دفاع از مظلوم و روحیه مقاومت و ایثار را برنمی تابند، پایمال نخواهد شد و راه این شهید عزیز توسط پیروان راستین مکتب عشق و ولایت و شاگردان مکتب شهید سلیمانی و مرد میدان ادامه خواهد یافت چرا که به گفته ایشان ما ملت امام حسینیم و تنها راه سعادت جهاد و شهادت تا برچیدن بساط ظالمان و مستکبران عالم خواهد بود.

حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی ضمن محکوم نمودن جنایات آمریکا، دومین سالگرد شهادت سردار پرافتخار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته و از مردم بصیر ایران و همه مسلمانان جهان می‌خواهد با الگو قراردادن این شخصیت کم نظیر، جبهه مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی را در سرتاسر عالم تقویت نموده و توطئه‌های آنها را نقش بر آب نمایند و همواره در راستای تحقق منویات ولی امر مسلمین جهان مد ظله العالی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی برای ظهور ولایت عظمی امام زمان عجل الله تعالی له الفرج از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

ان‌شاءالله

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha