پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار حسین اشتری

حوزه/ فرمانده نیروی انتظامی گفت: با توجه به ارتقای ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی کشور که به برکت تدبیر مقام معظم رهبری صورت گرفت باید نسبت به آن خدمت بیشتری انجام دهیم تا رضایت مردم نسبت به پلیس بیشتر از قبل شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، سردار حسین اشتری، روز دوشنبه در جلسه قرارگاه امام علی (ع) که با حضور اعضای شورای تأمین و فرماندهان انتظامی استان کرمان برگزار شد، افزود: پلیس وظیفه امنیت داخلی و ایجاد نظم را بر عهده دارد و در تمامی مدت شبانه روز با مردم در ارتباط است.

وی افزود: پلیس در سرلوحه کار خود هم اقتدار و هم رأفت و مهربانی را دارد و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پلیس باید در تراز انقلاب اسلامی باشد.

سردار اشتری در ادامه با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: حاج قاسم با تمامی توانمندی‌های نظامی، دیپلماسی و تفکر استراتژیکی که در این شهید بزرگوار وجود داشت خود را سرباز ولایت می‌دانست و به همین دلیل بود که فرماندهی معظم کل قوا فرمودند: "مکتب حاج قاسم".

وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه (س) و دومین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی و گرامی داشت یاد و خاطر شهدا، اظهار داشت: اگر مجاهدت و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و کسانی که وظیفه حفاظت از مرزها و شهرها را دارند نبود، امروز این امنیت را نداشتیم و ما مرهون و مدیون این شهدا هستیم.

سردار اشتری در ادامه از تلاش‌های شبانه روزی فرمانده انتظامی استان و همکاران تشکر و تاکید کرد: باید کاری کنیم تا شرمنده شهدا نشویم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به اینکه ولایتمداری حاج قاسم در شخصیت وی بسیار تأثیرگذار بود گفت: باید از این مکتب پیروی کنیم و در زندگی شخصی، سازمانی و در هر جایگاه و مقامی که هستیم، پیرو این مکتب باشیم که راه سعادت و رستگاری است.

فرمانده کل انتظامی کشور بیان کرد: نفوذ کلام و اثربخشی اقدامات حاج قاسم، چه در دوران دفاع مقدس چه بعد از آنکه تمام مشکلات را حل می‌کرد صرف نظر از توانمندی‌های او، مطمئناً به دلیل اخلاص و ولایتمداری سردار سلیمانی بود و هرکس که رنگ و بوی الهی پیدا کند کارهایش نیز درست می‌شود.

وی همچنین کرمان را استانی ویژه معرفی کرد و گفت: کرمان با اینکه استان مرزی نیست ولی بسیاری از مسائل استان‌های مرزی مانند کویر، قاچاق کالا، اتباع بیگانه غیر مجاز، مواد مخدر و.. را دارد و باید تعامل بین سازمان‌ها و مجموعه انتظامی استان ویژه باشد تا به اهدافمان در تأمین امنیت و آرامش مردم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام./‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha