یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ص

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان، به فروتنی ، تواضع و مبارزه با نفس و جهاد اکبر حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت : به قول مقام معظم رهبری حاج قاسم سلیمانی علاوه بر اخلاص در عمل فردی با ادب بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی امروز دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ در آیین دومین سالگرد بزرگداشت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن آزادی دانشگاه کاشان به جایگاه حاج قاسم سلیمانی در نظام اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: خدایی شدن، خدایی اندیشیدن، خدایی زندگی کردن، خدا مدار و خدا محور بودن، حاج قاسم سلیمانی را به یک انسان موفق و سرافراز تبدیل کرد.

وی، به مدیریت حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس و مبارزه با داعش اشاره کرد و گفت: چشم خیلی‌ها نمی‌تواند صحنه‌هایی را که حاج قاسم سلیمانی با مهندسی، مدیریت و راهنمایی مشکلات سخت را از بن بست‌ها نجات می‌داد، ببینند.

امام جمعه کاشان، به نقش سردار سلیمانی در جنگ ۳۳ روزه لبنان اشاره کرد و گفت: این شهید عزیز با جمعیت اندک، امکانات کم و ساز و برگ پیش پا افتاده در برابر قوی‌تر ین ارتش خاورمیانه و چهارمین ارتش دنیا (اسرائیل) و پشتیبانی آمریکا توانست در جنگ ۳۳ روزه پیروز شود.

وی، با اشاره به خاطره‌ای از سردار سلیمانی، گفت: حاج قاسم سلیمانی کسی بود که در جلسه خبرگان دست آیت الله سیدیحیی جعفری نماینده مقام معظم رهبری در استان کرمان را بوسید و نگفت چرا من به عنوان فرمانده سپاه قدس که ۲ هزار کیلومتر دشمن را از کشور دور کرده‌ام باید دست یک روحانی پیرمرد ضعیف را ببوسم.

نماینده ولی فقیه در کاشان، به فروتنی، تواضع و مبارزه با نفس و جهاد اکبر حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: به قول مقام معظم رهبری حاج قاسم سلیمانی علاوه بر اخلاص در عمل فردی با ادب بود.

وی، عنوان، کرد: حاج قاسم سلیمانی فرمود هرچه داریم به برکت علما، روحانیون و نمایندگان مقام معظم رهبری در استان‌ها داریم.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری، حاج قاسم سلیمانی را سیدالشهدای مقاومت نامید و گفت: همانطور که حاج قاسم با توکل به خدا محبوب دل‌ها شد ما هم اگر از مکتب این شهید عزیز پیروی کنیم خواهیم توانست در زمینه‌های مختلف محبوب افکار عمومی جامعه شویم.

وی، با بیان اینکه طی ۴۲ سال گذشته فقط مکتب امام راحل و مکتب حاج قاسم سلیمانی را از زبان رهبری شنیده‌ایم، گفت: مکتب امام امت جامعیت دین اسلام ناب محمدی را در تمام شئون دارد و مقاومت در پیاده کردن این اسلام ناب مکتب حاج قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha