یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام روح الله حریزاوی

حوزه/ قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین مدنی از علمای شاخص گناباد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام روح الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی در گذشت حجت الاسلام والمسلمین مدنی از علمای شاخص گناباد را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فَبَعَثَ الله فِیهِمْ رُسُلَهُ وَ وَاتَرَ إِلَیْهِمْ أَنْبِیَاءَهُ لیحْتَجُّوا عَلَیْهِمْ بِالتَّبْلِیغِ وَ یُثِیرُوا لَهُمْ دَفَائِنَ الْعُقُولِ.

ارتحال عالم مجاهد، حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد مدنی ناشر الاسلام گنابادی را به خانواده محترم آن مرحوم و کافه‌ی مردم اهل ایمان گناباد تسلیت عرض می‌کنم.

این عالم بزرگوار بعد از تحصیل در نجف اشرف و به دست آوردن ملکات بالای علمی، به ایران و موطن مادری خود بازگشت و در مسیر هدایت اهل ایمان آن منطقه، عمری سپری کرد و مجاهدتی عظیم نمود.

ایشان را باید از چهره‌های مؤثر در مجاهده با طاغوت و هدایت مردم به سمت اهداف بلند نهضت حضرت امام خمینی ره و انقلاب اسلامی دانست که علاوه بر مجاهدات انقلابی، با نوشتن کتاب و سخنرانی‌های پی در پی، مردم زیادی را به مسیر هدایت و نجات راه نما شد.

در آخر برای ایشان حشر با اهل بیت کرام علیهم السلام، و صبر جزیل برای خانواده‌ی محترمشان را از پیشگاه خداوند منان، تمنا دارم.

روح الله حریزاوی

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی

انتهای پیام./‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha