سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تصاویر/ بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در شهرستان بناب

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین جابری استاد حوزه علمیه بناب در مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و ملت خون خود را هدیه داده و موجب تشکیل لشکر سلیمانی‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولان، طلاب و اقشار مختلف شهرستان بناب، شامگاه روز دوشنبه در مصلای اعظم شهرستان بناب برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام یوسف جابری استاد حوزه علمیه بناب، ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و ملت خون خود را هدیه داد.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی ضربات بسیار سنگینی از سوی سردار سلیمانی خوردند و سرانجام تحمل این شکست‌ها را نکردند و ناجوانمردانه در ساعات بامداد ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ به صورت ناجوانمردانه این سردار بزرگ دل‌ها و همراهانش را به شهادت رساندند.

حجت الاسلام جابری با تاکید بر اینکه راه و اهداف سردار سلیمانی توسط نیروهای جوان انقلابی ادامه خواهد داشت، گفت: با شهادت سردار سلیمانی هزاران هزار سردار سلیمانی دیگر متولد شدند و دشمنان حالا می‌بایست با لشکر سلیمانی‌ها مقابله کنند و قطعاً چیزی جز شکست برای آنها نخواهد بود.

استاد حوزه علمیه بناب در پایان با تاکید بر اینکه خون‌های زیادی برای حفظ و حرمت آرمان‌های انقلاب ریخته شده است، گفت: مشکلات اقتصادی و سایر کمبودها در جامعه احساس می‌شود اما این مشکلات که حاصل تحریم‌ها و کم کاری برخی از مسئولان به وجود آمده که سرانجام پایان خواهد یافت و انقلاب اسلامی به امید خدا به اهداف و آرمان‌های اصلی خود خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha