یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان

حوزه / سردار شاهوار پور، گفت: هر وقت روحیه‌ی جهادی و شهادت‌طلبی در جامعه‌ی ما کمرنگ شود دشمن شروع به توطئه‌چینی می‌کند؛ از این‌رو یکی از اقدامات سردار سلیمانی تعمیق روحیه جهادی و شهادت‌طلبی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، سردار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج)، یادواره‌ی شهدای دانشجوی مدافع حرم، امنیت و سلامت، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و سالگرد شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس، بیان داشت: در دوران دفاع مقدس یاد گرفتیم که وقتی امنیت نباشد همه‌چیز تحت تأثیر قرار می‌گیرد و شهدای مدافع حرم مظلومانه به شهادت رسیدند تا امنیت را برای کشور ما به ارمغان بیاورند و اکنون باید نفس کشیدنمان را مدیون خون شهدا بدانیم.

وی، با تأکید برداشتن روحیه‌ی جهادی و شهادت‌طلبی، اظهار داشت: هر وقت روحیه‌ی جهادی و شهادت‌طلبی در جامعه‌ی ما کمرنگ شود دشمن شروع به توطئه‌چینی می‌کند ازاین‌رو یکی از اقدامات سردار سلیمانی تعمیق روحیه جهادی و شهادت‌طلبی بود.

سردار شاهوار پور، ادامه داد: دشمن توطئه‌های زیادی علیه جمهوری اسلامی و محور مقاومت برنامه‌ریزی کرد که یکی از آن‌ها راه‌اندازی داعش بود ولی مدافعان حرم در برابر آن‌ها ایستادند. امیدوارم ما نیز در راستای اهداف شهدای والامقام امنیت، سلامت و مدافع حرم و دفاع مقدس گام برداریم و از جمهوری اسلامی با تمام توان دفاع کنیم.

وی گفت: متأسفانه بعد از جنگ تحمیلی ما غفلت کردیم و جوانان عقب کشیدند و در غفلت جوانان، دشمنان تا توانستند برنامه‌ریزی کردند ولی سردار سلیمانی با زنده کردن فرهنگ شهادت حماسه سازی کرد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج)، خاطرنشان کرد: خداوند افرادی را که در صف واحد در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند را دوست دارد و سردار سلیمانی جزو این افراد می‌باشد.

وی در پایان تصریح کرد: جهاد و شهادت در دوران دفاع مقدس زنده شد و به فرهنگ عاشورایی متصل گردید و همین امر باعث شد همه اقشار کنار هم قرار بگیرند و متحد شوند.


انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha