یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار سلیمانی

حوزه / آیین دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در شهرستان شادگان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، آیین دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی، با حضور حجت‌الاسلام عبدالرحمن منصوری، امام‌جمعه شادگان و امید صبری پور، سرپرست فرمانداری شادگان، در شهرستان شادگان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت‌الاسلام عبدالرحمن منصوری، امام‌جمعه شادگان، ضمن تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: شهید سلیمانی مرد تدبیر و عمل بود و با این شاخصه توانست بر ایجاد امنیت جهان تأثیرگذار باشد.

وی بیان کرد: شهید سلیمانی یک فرد نبود، بلکه یک مکتب بود که باید یادش را زنده نگه داشت و این فرهنگ و ارزش به یادگار مانده را در بین جوانان ترویج داد. ادامه راه شهید سلیمانی و مکتب آن باعث تربیت جوانان و مسئولان آینده کشور خواهد شد.

امام‌جمعه شادگان، شهید سلیمانی را تشکیل‌دهنده محور مقاومت در خاورمیانه دانست و گفت: شهید سلیمانی ده‌ها ارتش برای دفاع از محور مقاومت در منطقه به وجود آورد.

در ادامه امید صبری پور، سرپرست فرمانداری شادگان، شهید سلیمانی الگو و نماد ولایت مداری، بصیرت، دانایی و توانایی دانست و گفت: سردار شهید سلیمانی با دشمن‌شناسی حقیقی و جهاد شبانه‌روزی، به وعده خود عمل کرد و پایان داعش را اعلام کرد و مسئولان ما نیز در حیطه فعالیت خود باید جدیت و جهاد درراه خدا را سرلوحه کار خود قرار دهند.

صبری پور گفت: گرچه سردار شهید سلیمانی در ۲ سال گذشته به‌ظاهر بین ما حضور نداشت اما در حقیقت بیش از زمان حیات فیزیکی این شهید والامقام نام و یاد او بر سر زبان‌ها است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha