یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جت‌الاسلام محمدجواد عادل پور، امام‌جمعه شهرستان خرمشهر

حوزه/ آیین بزرگداشت سردار سلیمانی، با حضور امام‌جمعه شهرستان خرمشهر در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، آیین بزرگداشت سردار سلیمانی، با حضور امام‌جمعه شهرستان خرمشهر، و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در خرمشهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت‌الاسلام محمدجواد عادل پور، امام‌جمعه شهرستان خرمشهر، ضمن تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: سردار سلیمانی حجت خدا و مشعل راه ما برای پیدا کردن مسیر بود خدا را شاکریم که لطف الهی شامل ما شده است که انسان‌های والامقامی همچون حاج قاسم را به ما معرفی کرد که هم‌تراز یاران اباعبدالله است.

وی، بیان داشت: امروز روز جدیدی برای ایجاد موج جدید برای تحقق آرمان‌هاست که بر اساس ولایت‌پذیر و ولایت مداری است.

امام‌جمعه شهرستان خرمشهر، عنوان داشت: اگر بخواهیم ولایت مدار و ولایت‌پذیر باشیم باید نسبت به ولی تعهد داشته باشیم و شرط آن روحیه سلحشوری و شهادت‌طلبی و هزینه کرد در راه ولایت است، باید در راه ولایت همه‌چیز را در طبق اخلاص گذاشت.

وی بر اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا برای تحقق این اهداف تأکید کرد و گفت: این گردهمایی‌ها صرفاً دورهمی نیست بلکه این اعلام آمادگی برای انجام‌وظیفه تحقق آرمان شهید است و یکی از کارهایی که باید همیشه انجام دهیم برقراری ارتباط قلبی با شهداست که به ما مدد می‌دهند.

حجت‌الاسلام عادل پور، در پایان گفت: این مراسم برای آن است که یاد شهدا گرامی داشته شوند، آرمان‌ها را شناخته و برای تحقق آرمان‌ها عهد و میثاق بسته شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha