پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار سلیمانی

حوزه / آیین گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در تالار طلاییه آموزش‌وپرورش اهواز، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، آیین گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در تالار طلاییه آموزش‌وپرورش اهواز، با حضور جمعی از فرهنگیان و دانش‌آموزان و خانواده‌های شهدای مدافع حرم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده، استاد حوزه علمیه خوزستان، ضمن تسلیت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، اظهار داشت: شهدا همه گران‌قدر هستند اما وقتی از یک شهید به‌عنوان یک مکتب یاد می‌شود تنها مربوط به یک دوره و یا یک شرایط خاص نیست، بلکه رفتارها و رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های یک فرد در یک دوره طولانی این مکتب را ساخته است.

وی با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی باعث همبستگی بیشتر در بین مردم برای مبارزه با استکبار جهانی شده است افزود: این سردار بزرگ در هیچ جناح سیاسی فعالیت نداشت و تنها هدف این شهید والامقام تحقق ارزش‌های انقلاب اسلامی و خدمت به مردم بود.

همچنین در ادامه‌ی این مراسم، کوروش مودت، مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان، بیان داشت: راز ماندگاری شهید سلیمانی پایداری و استقامت و مردمی بودن است؛ شهید سلیمانی در تمامی حوادث و رویدادها در کشور حضوری فعال و اثرگذار داشت.

وی افزود: سردار سلیمانی به‌عنوان رهبر جبهه مقاومت جنگید و همه آزادی خواهان در دنیا از عملکرد و رشادت‌های این شهید بزرگ دفاع کردند؛ با شهادت سردار سلیمانی یک همبستگی ملی رخ داد و تاریخی‌ترین آیین تشییع برای این شهید بزرگوار برگزار شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha