چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
سردار «سید صادق حسینی»

حوزه / فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: جنایتی که آمریکایی‌ها علیه سردار سلیمانی انجام دادند، دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی با انقلاب اسلامی را برای همه نمایان تر از گذشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، سردار سیدصادق حسینی امروز در جمع یادگاران هشت سال دفاع مقدس شهرستان بانه در سخنانی اظهار داشت: جهاد حاج قاسم از همان روزهای نخستین جنگ تحمیلی آغاز شد و به مرور این جهاد فی سبیل الله در منطقه و علیه تروریسم و گروهک‌های اسلام ستیز استمرار یافت.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: حضور سردار سلیمانی در جبهه‌های نبرد با داعش و دیگر گروه‌های تروریستی به دغدغه اربابان این گروه‌ها تبدیل شده بود و نهایتاً آمریکایی‌ها به همراهی صهیونیست‌ها و دیگر حامیان تروریسم با ناجوانمردی کامل این سردار رشید اسلام را ترور و به شهادت رساندند و این نهایت جنایت و خون خواری آنان را نشان داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: با وجود اینکه ۲ سال از شهادت سردار سلیمانی می‌گذارد ولی نام و یاد این رزمنده اسلام در دل رزمندگان روز به روز پررنگ‌تر می‌شود.

سردار حسینی بیان داشت: جنایتی که آمریکایی‌ها علیه سردار سلیمانی انجام دادند ادعای دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی با انقلاب اسلامی را برای همه هویداتر از گذشته است با این وجود همه دنیا دید که بعد از دهه‌ها که کسی جرأت حمله مستقیم به پایگاه نظامی آمریکایی را نداشت، ایران این تابو را شکست و البته باید گفت که این انتقام اصلی خون حاج قاسم از قاتلان این شهید نیست.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امروز هم بر همه واجب است که نام و یاد کسانی که علیه نظام‌های زورگو و دشمنان اسلام قیام کرده‌اند و به شهادت رسیده‌اند را حفظ و گرامی بدارند.

انهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha