جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
استاندار خراسان شمالی

حوزه / استاندار خراسان شمالی گفت: به‌عنوان نماینده عالی دولت و حاکمیت در استان به هیچ نیرویی اجازه اعمال‌نفوذ در زمینهٔ تغییرات مدیریتی و عزل و نصب مسئولان را نمی‌دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی، امروز در نشست شورای اداری استان، با اشاره به روند تغییرات مدیریتی در خراسان شمالی، اظهار کرد: اجازه هیچ دخالتی را در وظایف قانونی استاندار به کسی نخواهم داد.

وی افزود: به‌عنوان نماینده عالی دولت و حاکمیت هیچ نیرویی برای عزل و نصب بر روی استاندار نمی‌تواند نفوذ داشته باشد، استاندار فقط از وزن نظرات افراد محلی، معتمد، مقامات استانی و خانواده شهدا بهره می‌گیرد و بهترین گزینه را بر مبنای تجربیات و اخذ مصاحبه با افراد انتخاب می‌کند.

علی جدی، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، اظهار کرد: به‌زودی شاهد سفر پر خیروبرکت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور به استان خواهیم بود.

وی افزود: در سفر رئیس‌جمهور باید مباحثی همچون راه‌آهن، بزرگراه مشهد به قوچان و بجنورد و پروژه آب‌رسانی سرانی مورد پیگیری قرار گیرد تا به‌عنوان مصوبه شاهد ایجاد تحول در استان باشیم.

جدی ادامه داد: هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از محل تهاتر نفت به پروژه آب‌رسانی سرانی استان اختصاص یافته که امیدواریم این اعتبار تخصیص یافته و محقق شود.

سید جواد پورنقی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این نشست، اظهار کرد: خراسان شمالی در وضعیت خوب کنترل بیماری کرونا قرار دارد.

وی افزود: خراسان شمالی موفق به کسب رتبه نخست کشوری در پوشش واکسیناسیون شده؛ به‌طوری‌که در نوبت اول واکسیناسیون ۹۰ درصد و نوبت دوم ۸۰ درصد پوشش داده شده است.

پورتقی با اشاره به اینکه در حوزه مبارزه با کرونا بحث پوشش واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی حائز اهمیت است، اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون گزارشی از سویه جدید کرونا در استان گزارش نشده است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha