جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه / مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه گفت: حضرت فاطمه(س) در لحظه نیاز با احساس تکلیف به میدان آمد و با سپر قرار دادن جان خود برای تحقق امر الهی، راه دفاع از ولایت را تا ابد به همه آموخت.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با تسلیت ایام شهادت ام‌ابیها (س) حضرت فاطمه (س) اظهار، داشت: فهم دقیق از معارف اسلام و حقیقت مکتب اهل بیت (ع) در شناخت صحیح از زندگانی ائمه اطهار (ع) و از همه مهم‌تر رمز و راز شهادت صدیقه کبری (س) است.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهباز خان کرمانشاه گفت: الگو گرفتن از سیره بزرگان دین و مشعل داران هدایت بشر، خصوصاً در عصر حاضر که مادی گرایان با تمام ابزار به دنبال استثمار انسان‌ها هستند، چنگ زدن به ریسمان قرآن و عترت (ع) تنها راه برون رفت از منجلاب مکتب‌های مادی و انحرافی است.

وی، بهترین الگو برای زنان جامعه اسلامی و حتی زنان آزاده دنیا را مادر سادات دانست و بیان کرد: مدیریت حضرت زهرا (س) در تربیت فرزند و حضور اثر گذار در مسائل اجتماعی، بهترین سرمشق برای بالندگی زنان خواهد بود.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) در لحظه نیاز با احساس تکلیف به میدان آمد و با سپر قرار دادن جان خود برای تحقق امر الهی، راه دفاع از ولایت را تا ابد به همه آموخت.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهباز خان کرمانشاه با اشاره به اینکه به فراموشی سپردن سبک زندگی فاطمی (س) حلقه مفقوده جامعه اسلامی است، بیان داشت: دشمنان اسلام در غفلت نخبگانی که وظیفه بیان ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه (س) را به تشنگان اهل معرفت دارند، امروز چهره کریه و دون شأن زنان را به آنان معرفی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: از برکات انقلاب اسلامی همین بس که در طول ۴۰ سال گذشته، زمینه ساز حضور واقعی زنان را در تمامی صحنه‌های حضور در مسائل اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، ورزشی بوده که این خود حرکت در مسیر انقلاب فاطمی (س) است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha