دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1000732
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
نشست ماهانه

حوزه/حجت الاسلام عینی گفت: بیش از ۵۰۰ مبلّغ از حوزه های علمیه برادران و خواهران استان مرکزی در قالب طرح های هجرت، امین، نسیم رحمت، بینات و مبلّغ آزاد در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، در نشست ماهیانه مبلّغین و مبلّغات استان مرکزی در روز سه شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ به میزبانی اداره کل تبلیغات استان مرکزی و با همت معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه استان برگزار شد، حجت الاسلام عینی گفت: به لطف تلاش و زحمات مبلّغین و مبلغات استان مرکزی شاهد خدمات تبلیغی چشمگیری در سطح استان بودیم.

نماینده هجرت حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در مسئله تبلیغ، گفت: از دو سال قبل تاکنون یکی از فعالیت‌ها معرفی مبلغین توانمند به اداره کل آموزش و پرورش استان به عنوان فعالان و مبلغین تخصصی دانش آموزی در مدارس بوده است.

وی ادامه داد: امروز می‌توانیم با اطمینان خاطر بگوییم مبلغینی که با ما همکاری می‌کنند، در عرصه تبلیغ دانش آموزی، به طور شایسته ای دارای مهارت و تخصص شده اند.

عینی درباره اهمیت فضای مجازی گفت: یکی از مسائلی که بسیار مورد توجه و تاکید قرار دارد، مسئله حضور و تبلیغ در مدارس است، اما مسئله تبلیغ در فضای مجازی است؛ در ایام کرونا مدارس تعطیل شد ولی فعالیت‌های مبلّغین و مبلّغات استان نه تنها تعطیل نشد بلکه همانند گذشته به طور منظم در شبکه‌های اجتماعی، پیگیری شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha