دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1000836
۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱
حجت الاسلام موسوی

حوزه/ به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سردار حاج قاسم سلیمانی  مراسم محفل انس با قرآن کریم، با حضور قاری بین المللی مهدی غلام نژاد و قاریان استانی در مسجد حسینی محله راه آهن قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین، حجت الاسلام سید رضا موسوی مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین ظهر امروز در مراسم محفل انس با قرآن که در مسجد حسینی قزوین برگزار شد گفت: برای هدایت جوانان باید قرآن آموزی در جامعه رواج پیدا کند و فعالیت‌های قرآنی در مساجد و هیئت‌های مذهبی باعث انس جوانان و نوجوانان با آیات الهی می‌شود.

معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه استان قزوین با تاکید بر تداوم برگزاری محافل انس با قرآن، اظهار کرد: محافل انس با قرآن موجب ترویج فرهنگ قرآنی در بین مردم می‌شود و در تربیت قرآنی جامعه تأثیر بسزایی دارد.

وی ادامه داد: اگر قلبی به حقیقت قرآن دست پیدا کند، هم رنگ آیات نورانی قرآن خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی شالی تصریح کرد: قرآن باید همراه با بصیرت و در کنار ولایت مورد توجه قرار گیرد. در راه ترویج قرآن همه باید باهم همراه باشند و برای تعمق در قرآن شیوه نامه‌ای داشته باشیم و زندگی قرآنی آموزش داده شود.

گفتنی است، محافل قرآنی تحت عنوان «قافله نور» با مشارکت و همکاری مدیریت حوزه علمیه استان قزوین، مرکز رسیدگی به امور مساجد، شورای اسلامی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha