سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ص

حوزه / امام جمعه خمینی شهر، سردارسلیمانی را الگوی آزادی خواهان جهان دانست و گفت: افتخار می‌کنیم این شهید عزیز شاگرد مکتب امام راحل و مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی، در حاشیه تشییع شهدای گمنام آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و گرامی داشت سالروز شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: با تشییع دو شهید تازه تفحص شده، بوی عطر شهادت، حماسه آفرینی و ارزشهای دوران دفاع مقدس در دار الشهدای آران و بیدگل پراکنده شد.

وی، با قدردانی از میزبانی مردم میهمان نواز، باوفا و ولایت مدار آران و بیدگل از شهدای گمنام، گفت: شهدا برای اعتلای دین خدا به شهادت رسیدند؛ همگان وظیفه داریم با تجدید میثاق با آرمان شهدا اجازه ندهیم پرچمی را که آنها برافراشته‌اند، روی زمین بماند.

امام جمعه خمینی شهر، راه شهدا را راه اسلام، اعتلای دین، ارزشهای اسلامی و پیروی از اسلام ناب محمدی و ولایت مطلقه فقیه دانست و گفت: عزت و اقتدار امروز نظام اسلامی و جبهه مقاومت به خاطر خون پاک شهدای عزیز است.

امام جمعه خمینی شهر، با اشاره به عشق و علاقه‌مندی سردار سلیمانی به اهل بیت (ع) و فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و ابراز داشت: این شهید عزیز ذوب در اسلام، ولایت، اهل بیت (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) بود.

وی، به نقش سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس و نابودی داعش اشاره کرد و گفت: این شهید عزیز، داعش دست نشانده استکبار جهانی را به زباله دان تاریخ انداخت و با خون پاکش اسلام را بیمه کرد.

امام جمعه خمینی شهر، سردار سلیمانی را الگوی جبهه مقاومت و آزادی خواهان جهان دانست و افزود: افتخار می‌کنیم این شهید عزیز شاگرد مکتب امام راحل و مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha