شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه موقت سمنان_ محمد علی قدس پور

حوزه/ امام جمعه موقت سمنان گفت: ظرفیت‌ها و سرمایه‌های اجتماعی و نخبگان برای ساماندهی فضای مجازی و ایجاد مرکز کنترل فضای مجازی استانی و ملی استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام محمدعلی قدس‌پور، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سمنان در مسجد امام (ره) این شهر ابراز داشت: مرکز کنترل فضای مجازی نداریم و این ضعف بزرگی است و باید از ظرفیت جوانان نخبه در این زمینه استفاده شود.

وی ادامه داد: مرکز کنترل فضای مجازی در نگاه اول فیلترینگ به ذهن افراد می‌رسد، اما در واقع این مرکز آسیب‌ها را شناسایی کند و موضوع را به زبان مردم بیان می‌کند و یک ارتش سایبری برای خدمت به مردم است.

قدس‌پور با اشاره به ظرفیت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در زمینه تولید محتوا و ساماندهی فضای مجازی، افزود: از ظرفیت نخبگان استان سمنان در زمینه فضای مجازی استفاده شود.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی افزود: یمنی‌ها دوباره توانستند پوزه سعودی‌ها را به خاک بمالند.

قدس‌پور ادامه داد: یمنی‌ها کشتی جنگی دشمن را با دست خالی و نیروی ایمان متوقف و توقیف کردند و این پیروزی ارزشمند است و ما نیز حتماً از یمنی‌ها حمایت خواهیم کرد.

امام جمعه موقت سمنان گفت: تیم مذاکره کننده ایرانی در مذاکرات خوب درخشیدند، البته متن مذاکره هم اعلام شود مطلوب است، هرچند برخی نکات امنیتی است که باید رعایت شود.

وی با اشاره به گفته سناتور جمهوریخواه آمریکایی که گفته بود در دوره ترامپ ایران را تحت فشار قرار دادیم، اکنون آنها تحت فشار قرار دادند، افزود: ایرانیان با انتقام سردار دل‌ها را خواهند گرفت.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به تحریم خبرنگار صدا و سیما، تصریح کرد: اگر دشمنان حرف از آزادی بیان می‌زنند عمل کنند و صرف حرف نباشد و نباید آزادی بیان را به سبک خود تعریف کنند.

قدس‌پور تاکید کرد: برای تسهیل در ازدواج جوانان برنامه‌ریزی شود و هر گونه اقدام در این زمینه به اطلاع مردم رسانده شود.

امام جمعه موقت سمنان افزود: رعایت تقوای اجتماعی در کنار تقوای فردی مهم است و باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha