پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشریه داعیه

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت همدان با اشاره به انتشار نوزدهمین شماره مجله تبلیغی فرهنگی "داعیه"، گفت: مجله داعیه در مناسبت‌های مختلف مذهبی در طول سال با تلاش اساتید و طلاب مدرسه آیت الله دامغانی سفیران هدایت همدان، برای استفاده طلاب چاپ و منتشر می‌شود.

حجت الاسلام علیرضا یوسفی، مدیر مدرسه سفیران هدایت همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به انتشار نوزدهمین شماره مجله تبلیغی فرهنگی "داعیه"، اظهار داشت: مجله داعیه در مناسبت‌های مختلف مذهبی در طول سال با تلاش اساتید و طلاب مدرسه آیت الله دامغانی سفیران هدایت همدان، برای استفاده طلاب چاپ و منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه این مجله جز مجلات برتر حوزه‌های علمی کشور انتخاب و مورد تقدیر نیز قرار گرفته است، گفت: عمده مطالب مجله داعیه توسط اساتید و طلاب مدرسه آیت الله دامغانی (ره) سفیران هدایت و همچنین طلاب برخی از مدارس علمیه زنگنه، آخوند (ره) و حوزه علمیه خواهران ارسال و به چاپ می‌رسد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت با اشاره به مطالب شماره جدید این نشریه، مطرح کرد: در این شماره با توجه به ایامی که در آن قرار گرفته‌ایم موضوعات ویژه‌ای همچون شهادت حضرت زهرا (س) و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی مورد توجه قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه این مجله برای استفاده طلاب طراحی شده و طلاب دیگر مدارس نیز می‌توانند مطالب خود را برای چاپ ارسال کنند، گفت: امیدواریم مبلغین از محتوای این مجله استفاده کنند و با انعکاس نقطه نظرات، انتقادات و پیشنهادهای خود، مجموعه مجله داعیه را برای انتشار مطالب پر بار تر در شماره‌های بعدی یاری کنند.

تقدیر از همراهی‌های خبرگزاری حوزه

حجت الاسلام یوسفی در پایان تصریح کرد: باید از خبرگزاری حوزه به جهت همکاری با مجموعه مجله داعیه در نشر مطالب آن نیز تشکر ویژه‌ای داشته باشیم.

برای دانلود نوزدهمین شماره مجله داعیه اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha