پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
استاندار کردستان

حوزه / استاندار کردستان گفت: در کردستان مقولاتی همانند شیعه و سنی هیچ تأثیری در بحث وحدت و انسجام مردم این خطه و استان ندارد که این نشان بصیرت والای مردم کُردزبان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اسماعیل زارعی کوشا، عصر امروز در در گردهمایی بزرگ یاوران ولایتمدار دولت مردمی در سنندج اظهار داشت: در خدمت به مردم نباید نگاه ما نگاهی تبعیض آمیز باشد، بلکه باید در انجام کارهای همواره عدالت را پیشه را خود سازیم.

استاندار کردستان گفت: خوشبختانه در کردستان مقولاتی همانند شیعه و سنی هیچ تأثیری در بحث وحدت و انسجام مردم این خطّه و استان ندارد که این نشان بصیرت والای مردم کُردزبان است.

وی اظهار کرد: باید آگاه باشیم که فریب بازی‌های رسانه‌ای دشمنان را نخوریم، زیرا آنها همواره در تلاشند که بین برادران دینی اختلاف ایجاد کنند.

زارعی کوشا تصریح کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب توجه و اهتمام ویژه ای به مقوله بصیرت و بینش ملت مسلمان دارند و این نگاه باید در سطح جامعه نهادینه سازی شود.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه در این خطّه کارهای خوبی تاکنون انجام شده است، بیان کرد: استان کردستان نیاز به جوان گرایی و کادرپروری در بحث مدیریتی دارد موضوعی که در ایام هشت سال جنگ تحمیلی در دستور کار قرار داشت.

وی با اشاره به اینکه فرصت برای جبران مشکلات جامعه بسیار کم است، یادآور شد: باید برای برون رفت از مشکلات موجود در استان کردستان، با سرعت کارهای را عملیاتی کنیم.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه برخی از رسانه‌ها به نوعی مشکلات و نارسایی موجود در کردستان را بزرگنمایی می‌کنند، گفت: در بحث خدمت برای جامعه مهم نیست که چه کسی مدیر است، اصل خدمات و کارهایی است که انجام می‌شود.

استاندار کردستان در پایان خاطرنشان کرد: با وجود اینکه برخی از مدیران استانی تغییر کرده‌اند ولی خوشبختانه هیچ توقف و تأخیری در انجام برنامه‌ها روی نداده است و با تمام قوت کارها در حال پیگیری است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha