یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام هنرمند

حوزه/ شهید سلیمانی تمام عمر خویش را وقف دفاع از اسلام و مسلمین و جبهه مقاومت کرد. شهادت نه تنها راهش را متوقف نکرد بلکه از او یک مکتب ساخت.

به گزارش گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ضمن حضور در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دل‌ها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یادواره شهدای محله شاه خراسان و محله‌های همجوار در قم گفت: شهید سلیمانی تمام عمر خویش را وقف دفاع از اسلام و مسلمین و جبهه مقاومت کرد. شهادت نه تنها راهش را متوقف نکرد بلکه از او یک مکتب ساخت.

حجت الاسلام هنرمند افزود: او تربیت یافته مکتب اسلام و امام خمینی (ره) بود، معنویت، اخلاص، ساده زیستی، تواضع، شجاعت و تدبیر از ویژگی‌های بارز شهید سلیمانی بود که دشمن را به وحشت می‌انداخت. بطوری که قدرت رویارویی با او را نداشتند.
وی ادامه داد: شهید سلیمانی با شجاعت و تدبیر، اتحاد بین ملت‌های مسلمان را ایجاد و دشمن را نابود کرد و همه نقشه‌های نامشروع آمریکا در منطقه را خنثی کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اضافه کرد: او به دست خبیث‌ترین انسان‌های عالم، آمریکای جنایتکار به شهادت رسید، شهادتش نه تنها راه او را متوقف نکرد بلکه از او یک مکتب ساخت. شهدا در حین حیات و بعد از شهادت نیز منشأ اثر و باعث نجات جامعه هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha