یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فرزند علامه مصباح

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان گیلان گفت: آیت الله مصباح یزدی(ره) عمار گونه در مقابله همه کفر و نفاق ایستادگی کرد و یاور ولی فقیه بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام سعید مهدوی، پیش از ظهر یکشنبه در مراسم بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی (ره) که با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد، با اشاره به اینکه مجلس ذکر اولیای الهی تعظیم شعائر الهی است، اظهار کرد: بعضی از محافل، آداب و سنن و مناسک می‌تواند نشانه حضور خداوند باشد.

وی با بیان اینکه در بین اولیای الهی علما نقش مهمی دارند و وارث انبیا در برابر کفر و نفاق ستیزی هستند، گفت: عالمی که مقابل جبهه نفاق و کفر ایستادگی می‌کند در این میان از درجات بالاتری از ایمان برخوردار است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه یکی از وظایف فردی و شرعی پاسداشت مردی خدایی همانند آیت الله مصباح یزدی (ره) است، اضافه کرد: برگزاری این جلسات برکات معنوی و معرفتی به دنبال دارد.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به حضور فرزند آیت الله مصباح (ره) در این مراسم، اضافه کرد: تبیین زوایای مختلف شخصیت ایشان از زبان فرزندش برای فعالان و فرهیختگان حوزه و دانشگاه هدف برگزاری این مراسم است.

وی با بیان اینکه آیت الله مصباح (ره) خار چشم اهل نفاق بود، گفت: ایشان عمار گونه در مقابله همه کفر و نفاق ایستادگی کرد و یاور ولی فقیه بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha