جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
صادق زاده

حجت الاسلام صادق زاده با بیان اینکه مگر می‌شود ادعا کرد که در جامعه فعلی، حیا و حجاب مهم نیست و فقط فلان موضوع اقتصادی مهم است، گفت: اگر بستر فرهنگ جامعه ناسالم باشد، هیچ چیزی درست نخواهد شد، به نقل از شهید مطهری، تمدن بدون تدیّن، توحشی منظم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام حمید رضا صادق زاده، صبح امروز در جمع ناظران مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به ایام گذشته شهادت حضرت زهرا (س) گفت: زنان و دختران ما باید پرورش یافتگان مکتب حضرت زهرا سلام الله علیها باشند.

وی با بیان اینکه مگر می‌شود ادعا کرد که در جامعه فعلی، حیا و حجاب مهم نیست و فقط فلان موضوع اقتصادی مهم است، اظهار کرد: اگر بستر فرهنگ جامعه ناسالم باشد، هیچ چیزی درست نخواهد شد، به نقل از شهید مطهری، تمدن بدون تدیّن، توحشی منظم است.

جانشین رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر اصفهان گفت: هر زمان که تاکید بر رعایت حیا و حجاب در جامعه می‌کنیم، عده‌ای محدود و معلوم الحال که علی‌الظاهر مرد هستند موضع می‌گیرند و وکیل مدافع زنان می‌شوند.

وی با برشمردن آسیب‌های جامعه ناشی از بدحجابی و بی حیایی در بین بانوان و دختران، گفت: مجمع ناظرین رهروان امر به معروف و نهی از منکر قصد دارد این فریضه واجب را در تمام ابعاد، خاصه مباحث ظاهری و فرهنگی جامعه باقوت دنبال کند.

حجت الاسلام صادق زاده در پایان خاطرنشان کرد: مشکل حجاب و عفاف در جامعه بسیار فراتر از بیرون گذاشتن چند تار موی بانوان است، امروز شاهد یکسری بی‌حجابی‌ها و لباس‌های نامتعارف برنامه ریزی شده هستیم که اگر برای مقابله به این ناهنجاری سازمان دهی شده، اقدام مناسب صورت نگیرد، اثر آن را در کل جامعه با تبعات خاص شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha