سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
نشست

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: حوزه‌های علمیه خواهران از گذشته تاکنون به ویژه در سال‌های اخیر از جهت تعلیم و تربیت خواهران دین شناس و توانمند در امر تبلیغ و تبیین معارف اهل بیت عصمت و طهارت موفق عمل کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز در جلسه‌ای با مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد، اظهار داشت: امید می‌رود سفر حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران برای استان و مدارس علمیه خواهران مایه خیر، برکت و تحول باشد.

وی ادامه داد: حوزه‌های علمیه خواهران از گذشته تاکنون به ویژه در سال‌های اخیر از جهت تعلیم و تربیت خواهران دین شناس و توانمند در امر تبلیغ و تبیین معارف اهل بیت عصمت و طهارت موفق عمل کرده‌اند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه اشاعه تمدن اسلامی در جهان از رسالت‌های خواهران طلبه و مبلغه است، اظهار کرد: تربیت شدگان حوزه‌های علمیه خواهران در سراسر کشور و استان لرستان بر ارتقا فرهنگی و دینی تأثیر گذار بوده و همچنین به گونه‌ای مسائل تعلیمی و تربیتی در مدارس علمیه خواهران تنظیم و برنامه‌ریزی شده که تا افق ۱۴۱۴ اجرای این برنامه‌ها بتواند ما را در راستای رسیدن به تمدن اسلامی یاری کند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: از زحمات طاقت فرسا و مجاهدت ارزشمند مسئولان حوزه‌های علمیه کشور و همچنین حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی نماینده سابق ولی فقیه در لرستان که در گذشته تلاش‌هایی در حوزه علمیه خوهران لرستان داشته‌اند، تقدیر و قدردانی می‌کنیم.

وی بیان کرد: امیدواریم در سایه همدلی‌ها به ارتقای فرهنگی مورد تاکید مقام معظم رهبری نائل شویم و برای رسیدن به فضیلت‌ها، آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی که برای مجموعه افراد و اشخاص فراهم شده است شاکر خداوند متعال باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha