شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
یادواره ۳۴ شهید روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد در یادواره ۳۴ شهید روحانی استان، تصریح کرد: روز به روز به برکت ولایت فقیه و خون شهدا شاهد قدرت یافتن جبهه مقاومت هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گچساران حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی، امروز در یادواره ۳۴ شهید روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد که در سالن اجتماعات آزادی گچساران برگزار شد، اظهار کرد: خداوند دو فضیلت به علما داده، یکی شهادت است که ما فوق آن فضیلتی نخواهد بود و آرمان و اهدافشان الهی بود و قلبشان نیز سرشار از محبت اهل بیت (ع) که به فرمان ولی فقیه وارد میدان جنگ شدند و مقابل جبهه کفر و استکبار ایستادگی کردند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب شخصیتی است که در دوران غیبت مرجع سیاسی، اجتماعی و فقهی جهان تشیع و مسلمانان است و اگر کسی بخواهد به فرمان امام معصوم گوش فرا دهد باید از رهبری تبعیت کند.

وی ادامه داد: امروز به برکت خون شهدا در کشورمان امنیت شرافت و استقلال را به عینه می‌بینیم؛ دوران قبل از انقلاب دوران خفت باری برای ایران بود، چرا که حاکمش به دست بیگانه عزل و نصب می‌شد؛ در دوران پهلوی کشورمان ذلیل شد و ملت بزرگ ما شایسته این همه تحقیر نبودند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خاطر نشان کرد: امروز شکوه و عظمت را می‌بینیم و آمریکای جهان خوار در برابر عظمت و عزت این ملت به زانو درآمده است.

حسینی بیان کرد: فضیلت دوم همان دانش و آگاهی است که جایگاه ویژه‌ای در فرهنگ دینی دارد؛ یک عالم هدایت کننده برتر از هزار عارف است و اگر علما نباشند، شهدا هم تربیت نمی‌شوند و راه شهادت هم به وجود نخواهد آمد.

وی افزود: زمانی انسان به شهادت می‌رسد، زمانی است که بداند احکام و ارزش‌های دینی چیست و رهبر الهی چه کسی است که به فرمان او به میدان جنگ بروند؛ ولایت فقیه بستر و سفره شهادت را برای همه ما گسترانید و اگر حکومت اسلامی در سرزمین ایران شکل نمی‌گرفت تاکنون دیگر اثری از اسلام ناب محمدی (ص) وجود نداشت.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: حرکتی که حکومت پهلوی آغاز کرده بود تمام ارزش‌های دینی را سرنگون می‌کرد؛ امروز باید قدر نعمت ولایت فقیه را بدانیم، هرچند در کنار رهبران هم انسان‌های شایسته‌ای وجود دارند که ثابت قدم در آرمان‌هایشان هستند و هرگز ترس به دل راه ندادند و صبور و مقاوم پیروزی را از آن جبهه اسلام کرده‌اند.

حسینی اضافه کرد: روز به روز به برکت ولایت فقیه شاهد قدرت یافتن جبهه مقاومت هستیم؛ روحانیت همیشه باید وسط میدان باشند، چرا که دین ما می‌گوید روحانیت باید به فکر حل مشکلات مردم در هر زمینه‌ای باشند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha