جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست بصیرتی

حوزه / نشست بصیرتی و سیاسی اساتید و طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج با موضوع وضعیت دولت سیزدهم و بیانیه کام دوم انقلاب اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، نشست بصیرتی و سیاسی، صبح امروز با حضور حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین و جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) آوج برگزار شد.

حجت الاسلام معبودی در این نشست بصیرتی از حضور باشکوه ملت ایران در استقبال، تشییع و تدفین پیکرهای شهدای هشت سال دفاع مقدس قدردانی نمود.

وی همچنین ضمن تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در جامعه بیان کرد: ما به دنبال ایجاد و ساختن تمدن اسلامی در سطح جهان هستیم که این نیازمند تلاش و درایت بسیار بالایی از سوی علما، روحانیون و طلاب می‌باشد.

حجت الاسلام معبودی خاطرنشان کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری پیش از انقلاب ملتی وابسته بودیم و در حال حاضر در اوج استقلال به سوی افق روشن آینده و ایجاد تمدن نوین اسلامی در حرکت هستیم که شما طلاب حوزه‌های علمیه باید به خوبی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در جامعه تبیین نمائید.

وی ادامه داد: با حضور دولت انقلابی، قدم‌های مؤثری برای ملت برداشته خواهد شد اما همه این پیروزی‌ها بستگی به ثابت قدم بودن و پای کار بودن نسل جدید دارد که از سند راهبردی برای ایجاد شرایط بهتر اجتماعی استفاده شود.

وی اظهار کرد: دولت مردمی و انقلابی دکتر رئیسی نشان داد در سخت‌ترین شرایط با همت و تلاش و توکل بر خدا می‌توان مشکلات را حل کرد.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با وجود قرار گرفتن در منطقه‌ای ناامن، با تلاش‌های شبانه روزی نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و نیروهای مسلح در اوج امنیت و اقتدار است.

برگزاری نشست بصیرتی سیاسی در حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha