سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ممم

حوزه / مسئول کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان آران و بیدگل از کمک‌های نقدی و غیر نقدی ۲ میلیارد و ۱۵۳ میلیون و ۸۹۵ هزار و ۷۰۰ ریالی خادمیاران و خیران رضوی به نیازمندان شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، عباس آذرباد در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به جذب و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی از ۱۵ آذر تا ۱۵ دیماه افزود: ۷۷۴ میلیون و ۸۰۷ هزار ریال از مجموع کمک‌ها از سوی خادم یاران رضوی، یک میلیارد و ۳۱۸ میلیون و ۵۸۸ هزار و ۷۰۰ ریال توسط خیران تأمین شده و ۶۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال آن غیر نقدی بوده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۸۰ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۷۰۰ ریال در قالب فعالیت‌های چهارشنبه امام رضایی جذب و هزینه شده است افزود: ۲۶۷ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال به عنوان وام و کمک نقدی اعطا و ۴۲ میلیون و ۹۵۰ هزار ریال برای فعالیت‌های ویژه کرونا هزینه شد.

به گفته وی، ۸۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال برای تعمیر و تجهیز لوازم خانگی چند خانواده محروم، کمک به بازسازی حمام منزل یک نیازمند با خرید مصالح، لوله و اتصالات برای تأمین بخشی از جهیزیه یک‌نو عروس نیازمند شامل لوازم منزل نیز ۲۴۸ میلیون و ۴۵۰ هزار ریال پرداخت شد.

مسئول کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان آران و بیدگل پرداخت ۳۵۸ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال برای تهیه بسته‌های ارزاق، ۱۱۷ میلیون ریال برای پخت غذای گرم و اطعام و ۵۵۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال را نیز برای پخت عقیقه و قربانی یادآور شد.

آذرباد تصریح کرد: توزیع ۲ هزار و ۸۱۵ پرس غذا، ۳۰۵ قرص نان، ۳۲۳ کیلوگرم گوشت قرمز، ۲ هزار و ۸۷ کیلوگرم میوه، ۲۷۷ بسته معیشتی و برگزاری هفت مورد میز تخصصی از دیگر اقدامات خادم یاران رضوی از نیمه دوم آذر تا پایان نیمه اول دیماه است.

وی تعداد فعالیت‌های انجام شده خادم یاران را ۳۷۷ مورد با هزار و ۲۹۵ ساعت عنوان و اضافه کرد: ۱۱ هزار و ۵۷۶ نفر، مجموع تعداد دریافت کنندگان خدمت در مدت یاد شده است.

به گفته وی در بازه زمانی ۱۵ آذر تا ۱۵ دیماه ۸۳ خادم یار فعال از ۱۰ کانون خدمت رضوی آران و بیدگل با میانگین ۱۶ ساعت خدمت در ماه همکاری داشتند.

آذرباد خاطر نشان کرد: هم اکنون ۱۲۵ خادم یار فعال در ۱۰ کانون خدمت رضوی کار خدمت رسانی به مردم و محرومان را بر عهده دارند.

کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام./‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha