جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید محمود حسینی

حوزه/ سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در استان با محوریت مردم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سید محمود حسینی، امروز در جلسه شورای فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تاکید بر ضرورت نقش آفرینی مردم در فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در راستای راهبری زیست بوم فرهنگی باید در کنار دیگر فعالان و نهادهای فرهنگی باشد و برای اعتلای فرهنگی جامعه تلاش کند.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم رسالت خود را به خوبی انجام دهیم، ادامه داد: نقش آفرینی مردم در فعالیت‌های تبلیغات اسلامی باعث تحول آفرینی و وحدت خواهد شد.

وی افزود: ما نیز تلاش می‌کنیم با نیازسنجی در جامعه و ارائه طرح‌ها با توجه به ذائقه مردم، بتوانیم آنچه که در سند تحول مطالبه سازمان تبلیغات اسلامی کشور است، پیاده نمائیم.

حسینی سپس به در پیش بودن ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: برنامه‌های دهه فجر با برنامه‌ریزی قبلی به صورت پرشور و باشکوه با حضور و نقش آفرینی مردم برگزار شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha