دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جلسه بزرگداشت دهه فجر

حوزه/ امام جمعه یاسوج با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل‌هایی که هرگز دوران انقلاب و جنگ تحمیلی را ندیده اند، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان و بازگو کردن این دستاوردها است تا نسل‌های بعد از انقلاب و جنگ بدانند کجا بودیم و چه میزان رشد کرده‌ایم‌.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی، در اولین جلسه ستاد برنامه‌ریزی دهه فجر با بیان اینکه انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، انقلاب فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، علمی و نظامی است، گفت: به برکت انقلاب اسلامی شاهد تحول عظیم در همه این عرصه‌ها هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه طی چهار دهه عمر انقلاب، مردم پای انقلاب و نظام ایستاده اند و همواره هم در میدان هستند، گفت: دشمن طی این سال‌ها بیکار نبوده و همواره تلاش کرده شیرینی‌های انقلاب اسلامی را در کام مردم تلخ کند.

وی با اشاره به کودتا، جنگ، تحریم و سایر موانعی که دشمن ایجاد کرده است، گفت: دشمن با این نقشه‌ها سعی دارد انقلاب اسلامی را به زانو درآورد و آن را ناکارآمد جلوه دهد که انقلاب نمی‌تواند مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی را حل کند.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه جنگ هشت ساله دفاع مقدس یکی از برنامه‌های دشمن برای ضربه‌زدن به انقلاب نوپای اسلامی بود، افزود: همه کشور در این جنگ رژیم صدام را حمایت کردند اما با همه این موارد انقلاب اسلامی با قدرت بیشتری به راه خود ادامه داد و در حال رشد و بالندگی است.

وی با تاکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل‌هایی که هرگز دوران انقلاب و جنگ تحمیلی را ندیده اند، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان و بازگو کردن این دستاوردها است تا نسل‌های بعد از انقلاب و جنگ بدانند کجا بودیم و چه میزان رشد کردیم‌.

حسینی با بیان اینکه نیاز است دوران خفت‌بار قاجار و پهلوی برای مردم بیان شود، گفت: رسانه‌های مخالف و معاند تلاش می‌کنند از طاغوت چهره تطهیر شده‌ای نشان دهند و جمهوری اسلامی را کشوری که نتوانست در مباحث علمی، سیاسی و اقتصادی خوب عمل کند نشان دهد مبادا از این توطئه دشمن غافل شویم.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمن از همان روزهای ابتدایی، تلاش می‌کرد انقلاب را از بین ببرد، گفت: به یاری خداوند انقلاب اسلامی شکل گرفت و تا آمریکای لاتین هم پیش رفت و همچنان به این پیشروی خود ادامه می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه نباید از نقشه‌ها، تحرکات و برنامه‌های دشمن غافل شویم گفت: اگر غافل شویم ضرر می‌کنیم انقلاب اسلامی یک عظمت بزرگ است که نباید به فراموشی سپرده شود که به یاری خداوند در سرتاسر جهان گسترش خواهد یافت.

وی با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله ۲۲ بهمن گفت: مراسم‌های ملی و انقلابی موتور محرکه و انرژی بخش انقلاب اسلامی هستند، لذا برنامه‌های دهه فجر به شکل باشکوهی برگزار و دشمنی‌هایی که با انقلاب شده هم مطرح شود.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha