دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست

حوزه/ کرسی علمی ترویجی" نشست علمی مسئولیت کیفری مطلق در جرایم یقه سفیدان" به همت مرکز تحقیقات اسلامی مجلس و گروه فقه و حقوق پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در قم برگزار می گردد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کرسی علمی ترویجی" نشست علمی مسئولیت کیفری مطلق در جرایم یقه سفیدان" به همت مرکز تحقیقات اسلامی مجلس و گروه فقه و حقوق پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی روز چهارشنبه ۲۲ دی ماه ساعت ۱۴ به صورت حضوری و مجازی در بستر اسکای روم در مرکز تحقیقات اسلامی مجلس برگزار می‌گردد.

در این نشست علمی حجت الاسلام محمد حسنی عضو گروه فقه و حقوق پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی مباحث خود را پیرامون " مسئولیت کیفری مطلق در جرایم یقه سفیدان" ارائه خواهد داد.
حجت الاسلام غلامرضا پیوندی مدیرگروه فقه و حقوق پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و دکتر محمد خلیل صالحی عضو هیأت علمی دانشگاه قم نیز به عنوان ناقد و آقای محمد رجبی از کارشناسان مرکز تحقیقات اسلامی مجلس نیز به عنوان دبیر علمی حضور دارند.
علاقه مندان به حضور در این نشست علمی می‌توانند از طریق لینک ذیل https://www.skyroom.online/ch/m.faghih۶۴/law۱ در این نشست شرکت و یا عدد ۱ را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۹۱۳ ارسال کنند.
به شرکت کنندگان اعم از حضوری و یا مجازی، گواهی اعطا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha