پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
در کارگاره یکروزه جهاد تربیتی مدیران، معاونین تهذیب و آموزش مدارس علمیه استان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: مدیر متولی امر تربیت طلاب در مدرسه بوده و ضرورت دارد تمامی کادر و اساتید نسبت به این مهم با جدیت تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی در کارگاه یک روزه جهاد تربیتی مدیران، معاونین تهذیب و آموزش مدارس علمیه استان، گفت: نگاه تهذیبی در آموزش، پژوهش و تمام ارکان حوزه یک ضرورت است.

وی با بیان اینکه رابطه میان مدیریت مدرسه و معاونت تهذیب یک ضرورت است، افزود: در رأس همه برنامه‌های مدارس علمیه، مدیر را مسئول و مجری آموزش و تهذیب طلاب می‌دانیم.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: معاون آموزش هم باید دید تهذیبی داشته باشد که اگر ارتباط بین تهذیب و آموزش بیشتر شود، شاهد برکاتی در همه جوانب تعلیم و تربیت خواهیم بود.

حجت الاسلام ایرانی اظهار کرد: اساتید خود را مقید به بیان یک حدیث اخلاقی در جلسه درس بدانند که ثمرات آن را در رفتار طلاب خواهیم دید.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه به ضرورت تقویت حوزه‌های علمیه در استان پرداخت و گفت: بزرگترین خدمت آیت الله العظمی بروجردی (ره) به مردم غرب کشور، تأسیس یک مدرسه علمیه به صورت مستقل در کرمانشاه و اعزام ۶۰ نفر طلبه و ۳ تن از اساتید برجسته از قم، جهت تقویت بنیه اعتقادی و دینی مردم بود.

وی در پایان گفت: با توجه به وضعیت تنوع مذهبی استان، نیاز به کار جهادی در تربیت طلاب است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha