دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
هم اندیشی سوادآموزان استان

حوزه/ نشست هم اندیشی و هم افزایی کارشناسان سواد آموزی استان با مدیران ارشد سازمان نهضت سوادآموزی کشور در سالن جلسات ستاد همکاریهای حوزه و آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، این نشست به میزبانی حجت الاسلام محمدرضا قاسمی نیا، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان قم برپا شد و عابدین بازگیر مدیرکل دوره‌های سوادآموزی و مهدی نامجومنش مدیرکل نظارت، ارزشیابی و سنجش سازمان نهضت سوادآموزی به صورت ویدئو کنفرانس در این هم اندیشی حضور بهم رساندند.

معاون سواد آموزی قم در این نشست ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و هم رزمانشان، اظهار کرد: امروز همه می‌توانیم با روحیه جهادی وارد میدان شویم در هر شغل و پستی که هستیم و کار بدون منت را برای جامعه اسلامی خود انجام دهیم.

حجت الاسلام قاسمی نیا، افزود: بهره‌مندی از ظرفیت‌های درون سازمانی و برون دستگاهی یکی از موضوعاتی است که باید نسبت به آن توجه داشت و نکته مهم آنست که باید دغدغه ریشه کنی بیسوادی در تمام دستگاه‌ها و نهادهای نظام ایجاد شود تا به حمایت از سازمان نهضت سوادآموزی در توسعه بحث سوادآموزی و ریشه کنی بیسوادی در جامعه بیش از پیش تلاش کنند.

در ادامه این هم اندیشی مدیران سازمان نهضت سوادآموزی که به صورت برخط در این نشست حضور داشتند، نکاتی را برای کارشناسان سوادآموزی استان که شامل ۲۰ نفر بودند ارائه کردند.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha