پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نماینده ولی‌فقیه در کردستان

حوزه / نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بر «اتقان در عمل» و «محکم کاری» تأکید کرد و گفت: کارکنان، کارها و وظایف خود را دقیق و به نحو احسن انجام بدهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در جمع کارکنان دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان به بازگویی روایتی از پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) اشاره کرد و اظهار داشت: رسول اکرم (ص) فرموده «إنَّ اللّه َ یُحِبُّ إذا عَمِلَ أحَدُکُم عَمَلاً أن یُتقِنَهُ؛ خداوند دوست دارد هرگاه یکی از شما کاری انجام می‌دهد، آن را درست و استوار انجام دهد.

وی بر «اتقان در عمل» و «محکم کاری» تأکید کرد و گفت: کارکنان باید کارها و وظایف خود را دقیق، منظم و به نحو احسن انجام بدهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه همه ما دلسوزانه و با روحیه خدمتگزاری کارهای مردم را انجام بدهیم، تصریح کرد: باید همواره مراقب رفتار و برخورد خود و خانواده‌هایمان باشیم.

وی با تأکید بر اینکه تقوای کاری و شخصی داشته باشیم، افزود: انسان با تقوا شخصی است که تقوا را در تمام جهات رعایت کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی با تأکید بر اینکه همواره حساسیت نسبت به بیت‌المال در نگرش کارکنان ارتقا یابد، بیان کرد: کار جهادی با ابتکار در اولویت قرار گیرد و برای انجام وظایف و خدمت‌رسانی به مردم، شب و روز نشناسیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع در این دفتر اولویت کاری است، یادآور شد: خدمت به مردم باعث تأثیرگذاری در جامعه می‌شود، لذا از همه کارکنان انتظار می‌رود در این راستا تلاش کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha