چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ موسس مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) آمل گفت: همه موفقیت های شهید محمدمهدی صادقی در گرو تربیت مادری است که از خانواده علم و عمل بود و چنین فرزندی را در راه سید الشهداء علیه السلام تقدیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید قاسم حامدی، مؤسس مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (سلام الله علیها) آمل، در خصوص مستند "دُر نجف" که داستان زندگی شهید محمدمهدی صادقی را به تصویر کشیده است، اظهار کرد: این مستند با هماهنگی و پشتیبانی مدرسه علمیه فاطمة الزهراء (سلام الله علیها) آمل، از شبکه استانی سیمای مازندران پخش شد؛ در این مستند، خانواده شهید در مورد خصوصیات اخلاقی و نحوه شهادت او مطالبی را بیان کردند و دو نفر از معلمان و همرزمان شهید نیز خاطرات و ویژگی‌های شهید مانند نماز اول وقت، احترام به پدر و مادر، انس با قرآن و … را بازگو کردند.

وی افزود: شهید صادقی همواره در صحبت‌هایش می‌گفت، من هرچه دارم از مادرم دارم؛ مادر او از طلاب دانش آموخته مدرسه علمیه حضرت فاطمة الزهراء (سلام الله علیها) آمل بود و نام کوچکش دُریه است، نسب ایشان به نجف برمی گردد، به همین دلیل نام دُر نجف، برای این اثر انتخاب شد.

حامدی خاطر نشان کرد: از مهارت‌هایی که والدین باید داشته باشند آن است که نام نیک برای فرزندانشان انتخاب کنند و شرایط آموزش قرآن و انس با کتاب الهی را برای آنها فراهم کنند که این دو ویژگی را در سبک تربیتی شهید صادقی شاهد هستیم، او دانش آموز بسیار موفق در رشته ریاضی و در کنار درس، از فعالان عرصه قرآنی و از حافظان قرآن بود.

وی در پایان اظهار کرد: همه موفقیت‌های شهید صادقی در گرو تربیت مادری است که از خانواده علم و عمل بود و چنین فرزندی را در راه سید الشهدا علیه السلام تقدیم کرد.

انتهای پیام ۳۱۳/‏۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha