جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
جلسه

حوزه/ جلسه ای با حضور معاون آموزش و پژوهش به همراه مدیران مرکز با مدیران آموزش و پژوهش و بین الملل دانشکده دارالحدیث برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جلسه‌ای با حضور حجت الاسلام دریاباری معاون آموزش و پژوهش به همراه مدیران مرکز با مدیران آموزش و پژوهش و بین‌الملل دانشکده دارالحدیث برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این جلسه حجت الاسلام دریاباری ضمن قدردانی از برگزاری جلسه، ظرفیت‌های مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات از جمله فعالیت‌های گروه‌های علمی، تلویزیون اینترنتی پاسخ، ویکی پاسخ و… را تشریح و بیان داشت: این مرکز آماده همکاری‌های دو سویه در زمینه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی می‌باشد.

وی در رابطه با شرح وظایف مرکز افزود: بخش پژوهش مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات هشت گروه علمی با ۸ مدیر و ۸ دبیر کارهای پژوهشی گروه‌ها را انجام می‌دهند.
در ادامه درگاهی مدیر ارتباطات مرکز نسبت به فعالیت‌های مدیریت ارتباطات مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات توضیحاتی رائه داد.

حجت الاسلام غلامعلی مدیر دانشکده دارالحدیث نیز ضمن خوش‌آمدگویی و خرسندی از برگزاری جلسه ضمن معرفی مؤسسه دارالحدیث بخش‌های مختلف دانشکده و پژوهشگاه دارالحدیث را معرفی نموده و عنوان نمودند مؤسسه دارالحدیث بیش از ۶۰۰ عناوین کتاب حدیثی اثر آیت الله ری شهری و محققین را چاپ کرده است و در سه مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در حدود ۳۰۰ دانشجوی فعال دارند (دانشگاه و پژوهشگاه).

لازم به ذکر است: در پایان این جلسه مقرر گردید ضمن آماده سازی پیش نویس تفاهم نامه محورهای همکاری بررسی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha