شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
«مکتب شهید سلیمانی» را بدور از شعار زدگی نهادینه کنیم

حوزه/ معاون تهذیب جوزه علمیه کرمانشاه گفت: مکتب شهید سلیمانی را با ولایتمداری، اصلاح اخلاق و رفتار فردی و اجتماعی، برخورد با فساد و کم کاری نهادینه کنیم.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، تبیین «مکتب شهید سلیمانی» را عملاً در دستور کار قرار دهیم، اظهار داشت: عمل گرایی شهید سلیمانی با روحیه انقلابی و به دور از شعار زدگی نیاز جامعه امروز ماست.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه افزود: امروز که در هر کوی و برزنی سخن از سردار دل‌هاست، چه خوب است که بگوییم که آن عزیز سفر کرده، به فهم واقعی از دین و کلام انسان ساز اهل بیت (ع) رسیده بود و از همه مهم‌تر اهل رعایت بود.

وی تصریح کرد: با عمل به آموزه‌های ناب اسلامی و مصداق عملی مکتب شهید سلیمانی، از روزمرگی حوزه‌های مدیریتی جلوگیری کنیم.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه بیان کرد: ایثار و جانفشانی شهید سلیمانی در دفاع مقدس، ایجاد امنیت پایدار در شرق کشور، پاک کردن حریم و حرم از لوث حرامیان داعشی، شکستن شاخ استکبار در منطقه، حاکی از وجود روح بلند و بی اعتنایی به داشتن عناوین دنیایی بود.

حجت الاسلام محمدی فر اظهار کرد: اعتقاد و اعتماد به و اوامر الهی، کار و تلاش شبانه روزی برای ایجاد امنیت، رعایت در برخورد با بیت‌المال و دوری از زر اندوزی دنیایی و در یک کلام سرباز گوش به فرمان ولایت، او را محبوب دل‌ها قرار داد.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه خاطر نشان کرد: رمز موفقیت و جهانی شدن سیدالشهدای مقاومت، سرلوحه قرار دادن فرامین امامین انقلاب در مدیریت جهادی خود که امروز دوست و دشمن بر توانمندی او اقرار دارند.

وی در پایان گفت: وظیفه داریم که ابعاد شخصیتی، خصوصاً سیره اخلاقی و معرفتی شهید سلیمانی را که نشأت گرفته از از اسلام ناب محمدی (ص) به جوانان بشناسانیم.

‌انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha