شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
قاضی زاده هاشمی

حوزه/رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امیدواریم در دولت سیزدهم قبور شهدا به حرم های مطهر تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد گفت: تمام تلاش بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی با اشاره به اینکه شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند، افزود: باید با ادای احترام به شهدای والامقام و ارج نهادن به مقام شامخ آنان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گام برداریم.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه قبور مطهر شهدای گمنام میعادگاه عشق است، خاطر نشان کرد: باید دستگاه‌های فرهنگی نیز با تعامل با سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در حل مشکلات گلزارها و ساماندهی مزار مطهر شهدا تلاش کنند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه امیدواریم در دولت سیزدهم قبور شهدا به حرم های مطهر تبدیل شود، گفت: برای تحقق این مهم باید همت جهادی و انقلابی داشته باشیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه طرح تبدیل مزار شهدا به حرم های مطهر هم اکنون در برخی شهرها در حال انجام است، خاطر نشان کرد: در کرمان و یزد این طرح در حال انجام است و در سایر شهرهای کشور نیز تلاش خواهد شد طرح با سرعت بیشتری شتاب گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha