جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سفر رئیس جمهور به هرمزگان

حوزه / اسامی برخی از رسانه‌هایی که در حوزه فرهنگ و معارف اسلامی فعالیت می‌کنند، در سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان توسط استانداری هرمزگان خط خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس جمهور صبح امروز به استان هرمزگان سفر کرد. این سفر از چند روز گذشته استان را تحت تأثیر قرار داده بود؛ برنامه‌ریزی دقیقی برای این سفر با حضور اغلب اعضای کابینه انجام شده بود و به نوعی می‌توان گفت که بر خلاف رویکرد دولت‌های قبل، سفرها از حالت فرمایشی خارج شده و بیشتر به اثربخشی توجه دارد.

حضور مقامات رده بالای وزارت‌خانه‌ها و سازمان‌های خدمات‌رسان در مراکز «ارتباط با مردم» مستقر در ادارات و حضور میدانی شخص رئیس جمهور در نقاط مهم استان هرمزگان علاوه بر افزایش امید به کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی تأثیر به‌سزایی در شناسایی چالش‌ها و نقاط ضعف دارد.

اولین سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان را باید از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار داد تا استان بتواند نهایت بهره را از این سفر داشته باشد. اقناع افکار عمومی در لایه‌های مختلف جامعه از جمله ظرفیت‌های مهم سفرهای استانی و مردمی رئیس جمهور است که استفاده از رسانه‌ها یکی از مهم‌ترین ابزار تحقق این امر محسوب می‌شود. برای بهره‌گیری هر چه بهتر از این ظرفیت باید از تمام رسانه‌های استان هرمزگان برای پوشش این سفر استفاده می‌شد تا بتوان سفر را در تمام ابعاد پوشش رسانه‌ای داد.

متأسفانه در این سفر شاهد حذف برخی از خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری از جمله خبرگزاری حوزه برای پوشش سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان بودیم.

امیدواریم استانداری هرمزگان رویکردهای گزینشی برای انتخاب رسانه‌ها و حذف رسانه‌ها با رویکرد فرهنگی و مذهبی جهت پوشش رسانه‌ای سفر مقامات را تغییر دهد و مانعی برای حضور تمام رسانه‌ها در عرصه اطلاع‌رسانی وجود نداشته باشد، چراکه سفر رئیس جمهور را نمی‌توان به چند بخش خاص محدود کرد و باید به ظرفیت‌های فرهنگی و مذهبی استان هرمزگان و چگونگی بهره‌گیری از آن‌ها نیز توجه می‌شد.

علی زارعی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محسن IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
    1 2
    کار خوبی کردند هزینه های اضافی رو کم کردند