جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بهادری جهرمی

حوزه/ سخنگوی دولت در بازدید از جشنواره فیلم عمار گفت: از جمله مشخصه های بسیار بارز این جشنواره می توان به مردم محوری و استعدادیابی در بین نسل جوان اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، علی بهادری جهرمی در حاشیه بازدید از جشنواره فیلم عمار در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به مستندهای نمایش‌داده شده در ۱۱ دوره پیشین جشنواره عمار، گفت: ظرفیت مردمی این جشنواره باعث شده است که هم سلایق مختلفی را پوشش دهد و هم به لحاظ موضوعی دست و پا بسته نباشد.

وی افزود: کارهای مردمی و مستند ساختن از دغدغه‌های مردم، ماندگارند. وقتی حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی در کنار مطالبه تحقق این ارزش‌ها در هیاهوی مشکلات، با هنرمندی و استفاده از روزآمدترین روش‌ها عجین شود، هم به دل مخاطب می‌نشیند و هم اثرگذاری بیشتری دارد.

سخنگوی دولت همچنین با بیان این که مردم محوری و توجه به استعدادهای نسل جوان و شناسایی آنها از جمله ویژگی‌ها و مشخصه‌های بارز این جشنواره است، افزود: جشنواره عمار با دست‌اندرکاران جوان خود از این ویژگی برخوردار است. الگوهای این‌چنینی که مردمی و دغدغه‌محور هستند، اگر در سایر حوزه‌ها هم بسط پیدا کنند، پیشبرد امور را تسهیل می‌کنند، به این دلیل مهم که مردم پای کار آن هستند.

وی، شناسایی استعدادها و معرفی آن‌ها به مردم و جامعه هنری را از دستاوردهای جشنواره عمار خواند و تصریح کرد: در مواردی رویش‌های عمار با استمرار در مستندسازی توانسته‌اند کارهای حرفه‌ای و مخاطب‌پسندی را به جامعه عرضه کنند. بعضی از اولین‌های عمار هم حقیقتاً فراتر از انتظارها حاضر شده‌اند.

بهادری جهرمی در خاتمه گفت: جوان‌محوری در عمار باعث شده که ابداعات جالبی در جشنواره به اجرا گذاشته شود؛ مثلاً نمایش برخط همزمان با نمایش حضوری.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha