پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ی

حوزه / امام جمعه بادرود گفت: آمریکای جنایتکار تصور می‌کرد با به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی مشکل خود را حل خواهد کرد، غافل از اینکه با شهادت سردار دل‌ها، مکتب شهید سلیمانی در جهان مطرح و آمریکا منزوی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه بادرود در مصلای این شهر، به محبوبیت حاج قاسم سلیمانی در بین ملت‌های جهان اشاره کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، حاج قاسم سلیمانی تلاش می‌کرد که دیده نشود، اما خداوند عزت بخش چنان در دل‌ها و قلب‌های نه تنها ملت ایران و عراق و سوریه که در دل‌های همه مردم جهان نفوذ پیدا کرد.

امام جمعه بادرود، با بیان اینکه همانند حاج قاسم سلیمانی در طول تاریخ سراغ نداریم، گفت: با گذشت دو سال از شهادت شهید سلیمانی با برگزاری مجالس بزرگداشت با عظمت همه دنیا برای این سردار رشید اسلام اشک می‌ریزند.

وی، عنوان کرد: با شهادت حاج قاسم نه تنها دشمن به هدفش نرسید، بلکه نفرت عمومی مردم جهان علیه ترامپ خائن، ترس و وحشت سراسر وجود کثیف او را فرا گرفت.

حجت الاسلام قاسمی، با بیان اینکه دنیای امروز یک دنیای وارونه شده است، عنوان کرد: اینکه در اینستاگرام انتشار عکسی کسی که میلیون‌ها آدم را در جنگ جهانی دوم کشته است، آزاد است، اما عکس کسی که میلیون‌ها انسان را نجات داده و به جنایات تروریست‌های اجاره‌ای استکبار پایان داده، ممنوع است باعث تأسف می‌باشد.

وی، با اشاره به به اینکه بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری، آمریکا از عکس شهید می ترسد و با بیان اینکه ترور شهید سلیمانی توسط استکبار جهانی آمریکا نشانه استیصال این رژیم است، ادامه داد: آمریکای جنایتکار تصور می‌کرد با به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی مشکل خود را حل خواهد کرد، غافل از اینکه با شهادت سردار دل‌ها، مکتب شهید سلیمانی در جهان مطرح و آمریکا منزوی شدند.

امام جمعه بادرود، در ادامه با گرامیداشت سالروز شهادت شهید نواب صفوی، افزود: مقام معظم رهبری فرمود کسی که در جوانی خیلی روی من اثر گذاشت، مرحوم نوّاب صفوی بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha