جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر| دیدار مدیر منطقه ۳ دفتر قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور با نماینده ولی فقیه در خ

حوزه/ نشست بررسی روند صدور حکم دائم برخی مدارس علمیه خوزستان، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و حجج‌اسلام امیرخانی، مدیر ارزیابی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه کشور و پناهی، مدیر منطقه ۳ دفتر قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجج‌اسلام امیرخانی، مدیر ارزیابی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه کشور و پناهی، مدیر منطقه ۳ دفتر قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور، در جریان سفر به خوزستان، با نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، حجت‌الاسلام موسوی زاده، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان، گزارشی از روند صدور کد دائم به مدارس علمیه دارای کد موقت ارائه کرد و در ادامه پیرامون جزئیات این روند، صحبت و تبادل نظر شد.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، با تأکید بر لزوم توجه به مدارس علمیه مناطق محروم و حاشیه‌ای، گفت: استان خوزستان با توجه به موقعیت جغرافیایی خود، می‌تواند به یک حوزه بین‌المللی تبدیل شود که لازم است با درایت حضرت آیت‌الله اعرافی، نسبت به این مهم، توجه شود.

در ادامه حجت‌الاسلام امیرخانی، مدیر ارزیابی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه، از پویایی مدارس علمیه خوزستان تقدیر و اذعان کرد که إن‌شاءالله پیگیری تسهیل در روند صدور کد دائم مدارس علمیه مد نظر مدیریت حوزه علمیه استان خوزستان خواهیم بود.

در پایان نیز حجت‌الاسلام پناهی، مدیر منطقه ۳ دفتر قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور، برای صدور کد دائم برخی مدارس علمیه دارای کد موقت استان خوزستان اعلام آمادگی کرد.

انتهای پیام./‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha