جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خواهران طلبه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان از اختصاص یک واحد درسی با عنوان امر به معروف و نهی از منکر برای خواهران طلبه مدارس علمیه این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام روح الله مهدوی خواه، مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان در دیدار معاون فرهنگی، رسانه‌ای و آموزشی و معاون علمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان، با اشاره به ضرورت احیا و نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، بیان کرد: باید با همت جهادی و بهره گیری از ظرفیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای در راستای احیای این فریضه واجب در جامعه تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه احیا و نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه موجب سلامت روحی و روانی و همچنین پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خواهد شد، افزود: همه فعالان دینی و فرهنگی باید برای اشاعه و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تلاش کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه یک واحد درسی با عنوان امر به معروف و نهی از منکر به واحدهای درسی خواهران مدارس علمیه لرستان اضافه شده است، گفت: در این واحد تلاش می‌شود اصول و روش‌های شرعی و قانونی امر به معروف و نهی از منکر به طلاب آموزش داده شود.

حجت الاسلام مهدوی خواه در پایان از ایجاد و راه اندازی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در مدارس علمیه خواهران خبر داد و گفت: در این شوراها فعالیت‌های تبلیغی طلاب برای تحقق فریضه امر به معروف و نهی از منکر در حوزه تبلیغی خود تبیین و بررسی خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha