چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام ایرانی در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: علامه مصباح تربیت یافته مکتب امام راحل بود و در دفاع از حریم ولایت با روشنگری اثر گذار خود، «غیرت دینی» را معنا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام صادق ایرانی امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم (ع) سرپل ذهاب، ضمن گرامیداشت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س)، اظهار داشت: حضرت امام (ره) به عنوان پرچمدار اسلام در عصر غیبت، با تربیت شاگردانی و در رأس آنها آیت الله مصباح (ره)، بنیان‌های اعتقادی را در جامعه مستحکم نمود.

وی در ادامه با اشاره به مبانی انقلاب و نقش توحیدی و عرفانی امام راحل و مکتب شهدا، افزود: در رأس پرورش یافتگان حضرت روح الله (ره)، آیت الله مصباح یزدی (ره) تمام مبانی ایشان، ولایت مداری و دفاع از جایگاه مهم ولایت فقیه در دوران وجود فتنه‌ها در چند دهه اخیر بود.

حجت الاسلام ایرانی اظهار کرد: ارائه مبانی دقیق از اسلام و تحلیل‌هایی آنچه که بزرگان دین و علمای بصیر، در خصوص خنثی سازی نقشه‌های استکباری به مردم جامعه ارائه می‌دهند، سران کفر و الحاد را به هراس انداخته است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته آیت الله مصباح «غیرت دینی» بود که ایشان برای تبیین حقایق دین و انقلاب اسلامی، هزاران بار به ایشان جسارت شد، ولی کوتاه نیامدند.

وی در پایان گفت: ایستادگی و مقاومت بی نظیر مردم و شهدای گلگون کفن در مقابل تجاوز دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی، ریشه در «غیرت دینی» داشته و دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha