پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
صفایی

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر یکی از مهمترین رسالت امروز رسانه‌های انقلابی را مقابله با جبهه رسانه‌ای استکبار عنوان کرد و گفت: باید جبهه مقاومت رسانه‌ای تشکیل داد و هم در تولید محتوا و هم در تولید ابزارهای به روز و فوق روز رسانه و دارا بودن مدل‌های خوب جهت تأثیر بر جامعه هدف باید برنامه داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در دیدار برخی مدیران رسانه‌های استان بوشهر اظهار داشت: رسانه یک عامل مدیریت در عرصه‌های مختلف جهانی است و در حال حاضر نیز نقش استراتژیک و بنیادین و راهبردی دارد.

امام جمعه بوشهر افزود: تا قبل از قرن ۱۹ رسانه یک عامل واسطه داشت و در واقع فقط رسانا بود و اهداف خاصی را دنبال نمی‌کرد، اما بعد از آن به عنوان عامل مدیریت و عرصه مدیریت ادراکی جامعه برنامه‌ریزی شد؛ امروز بسیاری از تولیدات نرم افزاری در رسانه با همین نگاه ساخته می‌شود که در کوتاه‌ترین فرصت به مؤثرترین شکل در راستای اندیشه خاصی بر اندیشه مخاطب تأثیر بگذارد.

وی، یکی از مهمترین رسالت های  امروز رسانه‌های انقلابی را مقابله با جبهه رسانه‌ای جهان استکبار عنوان کرد و گفت: در مقابل این جبهه باید جبهه مقاومت رسانه‌ای تشکیل داد و هم در تولید محتوا و هم در تولید ابزارهای به روز و فوق روز رسانه و دارا بودن مدل‌های خوب جهت تأثیر بر جامعه هدف باید برنامه داشت.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه رسانه‌ها هم باید به صورت پدافندی و هم آفندی عمل کنند گفت: لازم است در عرصه رسانه مرجعیت تولید داشته باشیم چراکه جنگ امروز ما جنگ رسانه‌ای است و بایستی در این عرصه مقتدر باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه جبهه رسانه‌ای جهان استکبار نتوانسته به اهداف خود دست یابد گفت: هرچند که آسیب‌هایی را دیده‌ایم اما شکست نخورده‌ایم و این ناشی از اقتدار ما در این عرصه است.

وی با بیان اینکه اتاق فکر جبهه تهاجم رسانه‌ای دشمن روزانه در حال رصد شرایط کشور و طراحی‌های بروز است، گفت: یکی از برنامه‌های مهم دشمن ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است بنابراین در مقابل این تهاجم لازم است اتحاد داشته و جبهه مقاومتی تشکیل دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، یکی از مهمترین رسالت‌های رسانه را ایجاد امیدواری در بین مردم عنوان کرد و گفت: معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از کارهایی است که رسانه‌های انقلابی باید انجام دهند، این کار سبب ایجاد امیدواری در جامعه می‌شود.

وی بیان کرد: استان بوشهر قهرمان استان‌های کشور است اما متأسفانه نتوانسته‌ایم این اقتدار را به جامعه ملی و بین‌المللی معرفی کنیم هرچند که زحمات زیادی کشیده شده اما هنوز با نقطه مطلوب فاصله داریم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha