جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار موحد، فرمانده سپاه قم

حوزه/ فرمانده سپاه استان قم گفت: تک تک ما به عنوان فرمانده و مدیر، مسئولیم و این امانت که به عهده ما گذاشته می شود را باید درست به مقصد برسانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه استان قم در مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی ابن بی طالب (ع) قم با اشاره به جایگاه این مسئولیت گفت: ما باید نهایت سعی و تلاشمان را بکنیم که با کمک و مشورت دوستان بهترین افراد را برای انتصاب این مسئولیت‌ها انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: تک تک ما به عنوان فرمانده و مدیر، مسئولیم و این امانت که به عهده ما گذاشته می‌شود را باید درست به مقصد برسانیم.

سردار موحد افزود: امروز مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده سپاه است و جا دارد از همه کسانی که در این سمت بودند و فعالیت کردند تشکر کنیم.

وی افزود: سرهنگ کبیری پور یک انسان خوش فکر، پای کار، جهادی و یک الگو هستند برای همه ما و ایشان سابقه خوب و درخشانی دارند و امروز نیز به عنوان جانشین سپاه قم در خدمتشان هستیم و ان شاءالله بتوانیم از ظرفیت ایشان نهایت استفاده را ببریم.

فرمانده سپاه قم گفت: همچنین سرهنگ جعفری نیز از ابتدای خدمتشان هر جایی که بودند؛ برای آن مجموعه، منشأ خیر و برکت بودند و امروز از ظرفیت ایشان به عنوان معاون هماهنگ کننده استفاده خواهیم کرد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha