پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ستاددهه فجر

حوزه / مسئولان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان اصفهان همگی بر محوریت قراردادن جهاد تبیینی نسبت به دستاوردهای چهار دهه انقلاب و جهاد افشاگری نسبت به فریب‌ها و دروغ‌های دشمنان نسبت به انقلاب در برنامه‌های ستاد دهه فجر امسال تاکید ورزیدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، محسن نصری تحلیل‌گر و کارشناس مسائل سیاسی صبح امروز در جلسه هم اندیشی مسئولان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان اصفهان اظهار کرد: باید سعی کنیم با پیروی از مقام معظم رهبری با جهاد تبیین و جهاد افشاگری، پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را در این دوران چهل و دو ساله برای مردم تبیین کنیم و با نشان دادن وضعیت کشور در دوران طاغوت از نظر سواد، میزان فقر و فساد و.... به بیان پیشرفتهای مملکت بعد از انقلاب اشاره شود.

وی افزود: نباید دهه فجر را فقط خلاصه به بنر و پوستر نکنیم، مردم باید از آثار انقلاب در دهه فجر خبردار شوند، همچنین لازم است با جهاد افشاگری و با استناد به سخنان و کتاب‌ها و اسناد، دروغ و فریب دشمنان را نسبت به انقلاب در این ایام الله دهه فجر افشاگری کنیم.

این کارشناس سیاسی گفت: تا زمانی که ما وظیفه خود را که تبیین و افشاگری است، انجام ندهیم، دشمنان با ارائه اطلاعات دروغ و کذب باعث تشدید مشکلاتی همچون بدحجابی و بی اعتنایی و مشکلات اقتصادی اجتماعی و سیاسی خواهند شد.

فعالیت ستادهای دهه مبارک فجر اصفهان  با محوریت جهاد تبیین

در ادامه غلامرضا رضایی، مسئول امور شهرستان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این جلسه گفت: مسئولان برگزاری برنامه‌های دهه فجر در همه شهرستان‌ها باید از حضور مردم، برنامه‌های اجرا شده در دهه فجر و زحمات همه مردم تشکلهای مردمی و ادارات با ثبت و ضبط آنها نسبت به ماندگاری خاطرات این جشن انقلاب اقدام کنند.

وی تصریح کرد: تقاضا داریم در شهرستان‌ها برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر از تیم‌های رسانه‌ای، فعالان شبکه‌های اجتماعی دعوت به کار و از راهکارهای نوین استفاده کنید، تشکیل کمیته‌ها و مشارکت‌های مردمی را در سطح شهرستان برای دهه فجر بالا ببرید.

وی افزود: طبق جهاد تبیین و افشاگری که مقام معظم رهبری می‌فرمایند، متأسفانه خیلی از مردم در صحنه‌ها حضور نداشتند و از اتفاقات خبر ندارند و دیگران برای آن‌ها تعریف می‌کنند و این ممکن است مسائل را دچار تحریف کند.

* برگزاری جشنواره عطرگل یاس در بهمن ماه

مرشدی‌پور، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان فریدن تصریح کرد: با توجه به مناسبت‌های مهم این ایام مبارک با حضور شاعران و نویسندگان چهار استان از جمله اصفهان، لرستان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، یازدهمین جشنواره عطر گل یاس در دهه فجر برگزار خواهد شد که چند هفته به طول خواهد انجامید.

فعالیت ستادهای دهه مبارک فجر اصفهان  با محوریت جهاد تبیین

* بدون واهمه جهادی عمل کنید

حجت الاسلام احمد عبدالهی نژاد دبیر ستاد امر به معروف اصفهان با حضور در این جلسه بیان کرد: ما برای حکم خدا قدم بر می‌داریم و خوشحال هستیم که وظیفه‌ای داریم تا امر به معروف را در جامعه احیا کنیم.

وی ابراز داشت: خواهش دارم مسئولان مطالبه‌گر باشند و بدون ترس و واهمه در دل کار بروند، مسئولان شهرستان‌ها جلسات هماهنگی را جدی بگیرند و اگر احساس می‌کند، شخصی در اطرافشان نسبت به جایگاهی که دارد، اجازه فعالیت‌های مفید را به آن‌ها نمی‌دهند اطلاع دهند، مسئولان کمک کنند تا بتوانیم حکم خدا را احیا کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha