دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
تصاویر/ دیدار هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه با آیت الله اعرافی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین لونی گفت: اعضای هیئت رئیسه جدید مجمع از پرداختن به حواشی خودداری نموده اند و ملاک کار ما برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری از این مجمع اساسنامه آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین ولی الله لونی رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار هیئت رئیسه این مجمع با آیت الله اعرافی، گفت: در چهارمین دوره از انتخاب هیئت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین بحمدالله اساتید حاذق و انقلابی با توانمندی بالای تفقه در منابع و استخراج معارف دین حضور دارند.

وی، خاطرنشان کرد: این هیئت رئیسه از زمان تشکیل تاکنون حتی یک دقیقه به فعالیت گذشتگان نگاه نکرده و از پرداختن به حواشی خودداری نموده است؛ برنامه ما پیشبرد برنامه‌های مجمع عمومی جامعه مدرسین بر اساس اساسنامه آن می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین لونی، ضمن تقدیر از کمک‌های رئیس سابق مجمع عمومی جامعه مدرسین به هیئت رئیسه جدید، گفت: ملاک کار ما برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری از این مجمع اساسنامه آن است.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، تصریح کرد: اعضای هیئت رئیسه جدید مجمع در ارتباطات اجتماعی نظر مقام معظم رهبری را برآیند نظرات علما و مراجع می‌دانند و بر همین اساس بر پایه اخلاق و رفتار عقلایی جلو می‌روند؛ سعی داشته ایم ضمن توجه ویژه به ولایت مداری به مسائل و دغدغه‌های حوزویان بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه مجمع عمومی جامعه مدرسین بنا دارد حوزه‌های علمیه را تا آنجا که در توان دارد مورد حمایت و یاری قرار دهد، افزود: برای این کار لازم است دیدگاه‌های ارتقایی این مجمع مطابق با قوانین و اسناد بالادستی حوزه باشند؛ پس شایسته است در تنظیم این اسناد از اعضای مجمع نیز مشاوره گرفته شود.

وی گفت: انتظار ما از مدیریت حوزه معرفی هرچه بیشتر مجمع عمومی جامعه مدرسین به اقشار مختلف حوزوی و غیر حوزوی است.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار کرد: برنامه داریم روی مباحثی همچون فعالیت‌های جهادی طلاب، هجرت مبلغین دینی و دیگر مباحث حوزویان در فرصت مناسب جلساتی را تشکیل داده و به تبادل نظر با مسئولین دستگاه‌های مختلف بپردازیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha