شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیرکل کمیته امداد فارس

حوزه/ مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: از ابتدای اجرای طرح امداد هوشمند در استان فارس، پرونده‌ی ۹۶ درصد مستمری بگیران این نهاد در سامانه، پالایش شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، محمد بذرافشان، صبح امروز در نشست مجازی با اصحاب رسانه از اجرایی شدن طرح امداد هوشمند در استان همزمان با سراسر کشور از آذر ماه امسال خبر داد و اظهار کرد: متقاضیان واجد شرایط و مددجویان جهت ثبت درخواست خود می‌بایست به نشانی soha.emdad.ir مراجعه و نام نویسی کنند. اطلاعات اولیه‌ی ثبت شده در سامانه به صورت خود اظهاری است.

مدیرکل کمیته امداد فارس خاطر نشان کرد: صحت اطلاعات وارده توسط دستگاه‌هایی همچون تأمین اجتماعی، بهزیستی، ثبت احوال و سایر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با ارائه خدمات بررسی و انجام می‌شود.

وی یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح مذکور تاکنون، پرونده‌ی ۲۰۰ هزار و ۱۲۵ خانوار مددجو و غیر مددجو در ادارات کمیته امداد استان فارس در این سامانه مورد بررسی قرار گرفته که از این تعداد، پرونده‌ی ۱۶۰ هزار و ۳۶۸ خانوار معادل ۸۰ درصد کل پرونده‌ها در سامانه به مرحله نهایی پالایش صحت اطلاعات رسیده است.

بذرافشان در پایان اضافه کرد: همچنین از تعداد کل پرونده‌های ثبت شده، پرونده ۱۵۸ هزار و ۴۴۰ خانوار مربوط به مستمری بگیران این نهاد است که تعداد ۱۵۲ هزار و ۷۵۸ پرونده معادل ۹۶ درصد از کل پرونده‌های مستمری بگیران، پالایش شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha